לימוד אנגלית עם השיר Titanium

05 באוג׳ 2020

מהי הדרך הטובה ביותר לשפר את רמת האנגלית? האם זה לקרוא ספר, לראות טלוויזיה בלי תרגום או לשמוע מוזיקה באנגלית? כל אחת מהאופציות הללו יכולות לעזור בשיפור האנגלית שלכם, אם זה בשיפור אוצר המילים או בדרך ביטוי המילים, ואנחנו בוול סטריט מביאים לכם את השירים הכי טובים שאפשר בשביל שתהנו בזמן שאתם לומדים אנגלית.

לחודש אפריל בחרנו את שירו שלך מלך הגדול של הפופ, תקליטן השנה ב-2010 וגם ב-2011, בשיתוף עם סיה - Titanium. השיר נכתב על ידי גואטה ביחד עם סיה, אך בהתחלה סיה לא רצתה לשיר את השיר, והשיר הוצע לזמרות אחרות, אך דיוויד גואטה התעקש והשיר קצר הצלחה אדירה: מקום ראשון במצעד הבריטי והגעה לעשרת הגדולים בעוד מדינות רבות, כולל ארצות הברית.

נסו להקשיב לשיר ולקרוא את המילים תוך כדי. אם יש מילים או ביטויים שלא הבנתם, תוכלו להיעזר ברשימת המילים ותרגומן למטה. המילים והביטויים המיוחדים בשיר מופיעים בצהוב ולחיצה עליהם תיקח אותכם לרשימת הפירושים.

 David Guetta Ft Sia - Titanium
Songwriters: Sia Furler, David Guetta, Giorgio Tuinfort, Nick Van De Wall. Producers: David Guetta, Giorgio Tuinfort, Afrojack 

אוצר מילים באנגלית מהשיר: 

Ricochet
Bulletproof
Ghost town
sticks and stones may break my bones
aim

פירוש מילים וביטויים באנגלית מתוך השיר:

פירוש בעבריתמשפט דוגמא באנגליתמילה / ביטוי באנגלית
ריקושט, נתז

The soldier fired his weapon and the bullet ricochet left a scar on his face.

Ricochet
חסין, עמיד בפני כדורים

The president car is bulletproof to prevent snipers from hitting him from a distance.

Bulletproof
עיר רפאיםEver since the war some cities became ghost towns.Ghost town
מקלות ואבנים יכולים לשבור את עצמותיי ( אך מילים לעולם לא יפגעו בי)The boys in my class curse me all the time, but I just say to them: Sticks and stones may break my bones, but words will never hurt me!Sticks and stones may break my bones
מטרה, יעדMy life aim is to be a doctor.Aim

חזרה לשיר

לשירים נוספים: