ללמוד אנגלית בקלות - למה זה חשוב?

19 בינו׳ 2023

בסיטואציות רבות ושונת בחיים ישנו צורך להיות בקיאים בשפה האנגלית. שימוש באנגלית ביום יום הינו חלק מהחיים של מרבית מהישראלים בארץ. חשוב ללמוד אנגלית בצורה טובה החל מגיל צעיר מאד, אך אם זה לא נעשה, אף פעם לא מאוחר מדי ללמוד אנגלית. 

Wall Street הינו בית הספר הגדול ביותר בישראל ללימוד השפה האנגלית, המאפשר לקהל יעד גדול מאד, להפוך לדוברי אנגלית של ממש. אנשים רבים שלא האמינו ביכולתם להצליח ללמוד אנגלית בגלל ניסיונות לימוד כושלים בעבר, מוצאים עצמם מבינים, כותבים, ומדברים באנגלית עם המון ביטחון עצמי.

ללמוד אנגלית עבור הצורך בעולם התעסוקה

לדעת שפה שנייה הינו מרכיב שמהווה יתרון חשוב ורב בעולם העבודה.
כיום, עם הפיכתו של העולם לכפר גלובלי קטן, המסחר והשוק בכל התחומים הופכים להיות יותר ויותר בינלאומיים.
השפה האנגלית היא המרכזית ביותר במסחר הבינלאומי.

משרות רבות בישראל דורשות מהעובדים להיות בעלי ידע באנגלית לרמותיו השונות על פי סוג המשרה.
כאשר לאדם מסוים מופיעה בקורות חיים הערה על כך שהוא שולט בשפה האנגלית, או שהוא
מציג קורות חיים באנגלית שכתובים היטב, קורות החיים שלו נראים מרשימים יותר, וסביר להניח שתהיה לאדם זה העדפה על פני מתמודדים אחרים.

צפו בסרטון של אורי סלע, בעלים ומנכ"ל "עולם המים", המסביר איך לימוד האנגלית בוול סטריט עזר לו עם העסק שלו - כאן

האם קשה ללמוד אנגלית?

אנגלית נחשבת כשפה שקשה ללמוד אותה. יש המון מונחים וביטויים המלוקטים משפות אנגלו-סקסיות שונות כדוגמת גרמנית וצרפתית. האנגלית ה"הוליוודית", זו הנשמעת בסרטי הקולנוע ובתכניות הטלויזיה, שונה במעט מהאנגלית הנלמדת במוסדות אקדמאיים.

בשביל ללמוד אנגלית בצורה נכונה יש לרדת לשורשי השפה ולהבין את ההפתחות שלה. שיטת לימודי האנגלית של בית הספר לאנגלית של וול סטריט שמה דגש בדיוק על נושא זה, ומעמיקה בהבנת השפה כמו גם באוצר המילים.

חשיבותה של השפה האנגלית בעידן האינטרנט

עידן הרשת, המחבר בין כל עסק שרוצה בכך לכל לקוח פוטנציאלי ברחבי העולם, העלה את חשיבות ידיעת האנגלית לרמה חדשה. כיום, בתי עסק קטנים וגדולים בערים וכפרים בכל רחבי הגלובוס מנהלים אתרי אינטרנט עם דף באנגלית כחלק בלתי נפרד מניהול העסק והמערך השיווקי שלהם בכדי להתפתח ולהצליח בשוק העולמי. 

הרעיון המרכזי של מנהיגי ארה"ב היה להשריש את האנגלית כשפה שתוכל לגשר על פערי התרבות בין מדינות ולקיים שפה עסקית בינלאומית, והיום כולם רוצים לדבר אנגלית, להבין אנגלית, כולם יודעים שעם התפתחות האינטרנט והתקשורת וצמצום המרחק הוירטואלי בין האנשים ידיעת השפה האנגלית קיבלה מקום הרבה יותר מרכזי וחשיבות הרבה יותר גדולה מבעבר.

מצא את הקורס המתאים ביותר בשבילך

בית הספר Wall Street מציע קורסים רבים שבהם ניתן ללמוד אנגלית. בית הספר מבין שלכל אדם יש את צרכים הייחודים שלו לידיעה השפה האנגלית, ועל כן פיתחו נוסחאות ייחודיות של לימוד אנגלית בתחומים שונים במגוון רמות.

>> מצא את הקורס המתאים ביותר עבורך בעזרת כלי ההתאמה המתקדם שלנו >>

עוד בטרם פתיחת הקורס, הצוות המיומן והמקצועי יתאים לכל משתתף את הקורס המתאים לו ביותר על פי הרמה הנוכחית שלו באנגלית בעזרת מבדק "בחן את עצמך באנגלית". החל מקורס אנגלית למתחילים בו מלמדים את עקרונות השפה, כמו אותיות וכללי כתיבה וקריאה בסיסיים ביותר, ועד לקורסים ברמה מקצועית וגבוהה ביותר, כמו קורס אנגלית עסקית המכין אנשי עסקים לניהול שיחות משא ומתן עם מנהלים בכירים ברחבי העולם. 

אנגלית לומדים רק בבית הספר המומחה בתחום - Wall Street. השאירו פרטים בטופס בצד שמאל או התקשרו 2044* ויועץ מקצועי של וול סטריט יעזור לכם למצוא את הקורס המתאים לרמתכם.

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך: