אותיות באנגלית - האם אנגלית קשה ללמידה?

Apr 07, 2021

ישנם המון מיתוסים המונעים מאנשים ללמוד אנגלית ולהשתמש באנגלית בחיי היום יום. אך ברגע שמזהים מיתוסים אלו, ניתן לדעת אותיות באנגלית ולדבר אנגלית ברמת בטחון גבוהה.

אחד המיתוסים הגדולים ביותר הוא שאנגלית היא שפה קשה. אך זהו מיתוס בלבד.

להלן העובדות לגבי אותיות באנגלית -

• האלפאבית האנגלי הוא קל הרבה יותר לעומת שפות אוריינטליות ומכיל רק 26 אותיות ללא צירופים או וריאציות מיוחדות (כמו שיש בגרמנית למשל).

• קל ללמוד אנגלית ויש המון מקורות וכלים ללימוד!

• הדקדוק האנגלי הוא קל במיוחד ויש רק מעט חוקים שיש ללמוד, חוקים ברורים וחד משמעיים (בניגוד לשפות אחרות).

• לאנגלית יש אומנם אוצר מילים גדול מאד אך רק חלק קטן ממנו משמש ביומיום.

• אין הבדל בין אנגלית כתובה לאנגלית מדוברת (בניגוד לערבית, לדוגמא).

מידע לגבי אותיות ולימוד אנגלית

האם אנגלית קשה ללמידה

כאמור, השפה האנגלית נחשבה בעבר כשפה שקשה ללמוד אותה. אך כיום קל יותר ללמוד אנגלית מכיוון שניתן למצוא המון דוברים של השפה כך שאפשר להקשיב ולתרגל אותה.

כמו כן, קל להשיג כמות גדולה של ספרות ומידע בשפה האנגלית (כ-80% מהתוכן המופק כיום בעולם הוא בשפה האנגלית). יחד עם זאת, ככל שמתקדמים ברמת האנגלית, כך השפה נהפכת לקשה יותר. לכן, ישנה חשיבות גדולה לקבל הדרכה מסודרת בשלבי הלימוד השונים.

לימוד אנגלית הפכה להיות משימה רבת חשיבות עבור הקהל הישראלי, כאשר מחלחלת ההבנה לגבי חשיבות השפה האנגלית ויכולות השפה שלנו לקראת ההתקדמות שלנו בקריירה בפרט, ובחיי היומיום בכלל.

כמעט בכל פעולה נדרש מאיתנו שימוש בשפה האנגלית ביכולות אשר בעבר היו שמורות רק לאקדמאים וליחידי סגולה, אך התפתחות רשת האינטרנט והגלובליזציה גרמה לכך שלעיתים קרובות יש לנו צורך ברמת אנגלית גבוהה.

אם בעבר לימודי אנגלית בבית הספר יכלו להספיק על מנת שלא להוות מכשול בהתקדמות המקצועית שלנו, כיום כבר אנחנו מודעים לכך שזה לא המצב, ושיש צורך באנגלית ברמה גבוהה – אם בעבור משרה או קידום בעבודה, בעבור לימודים לתואר או אפילו בשביל טיול בחו"ל.

אפשרויות ללימוד אנגלית

ישנן מספר אפשרויות ללמוד אנגלית, חלקן אפקטיביות יותר וחלקן פחות, אך כולן יתרמו לשיפור רמת האנגלית שלכם ברמה מסוימת. חשוב לבחור את הדרך שתתן לכם את מירב התפוקה יחסית לזמן ולכסף המושקע בה.

קורס אנגלית הוא למעשה השילוב בין האופציות השונות. מצד אחד -English Leader, בכיתה קטנה בדומה למורה פרטי. English Leader שאיתך לאורך כל הדרך, בודק את ההתפתחות האישית שלך בכל תחום בשפה ויסייע לכם בקשיים שתיתקלו בהם בזמן הלימודים.

מצד שני - קורס אנגלית נותן לכם את האפשרות ללמוד בכל מקום ובכל זמן, לכן, קורס אנגלית הינה האופציה המועדפת ללימודי אנגלית, ויכולה להביא אתכם לרמת האנגלית הרצויה לכם בעזרת ניצול מקסימלי של הזמן שלכם ובהתאם להתקדמות הספציפית שלכם, וכל זה בעלות נמוכה יחסית.

מתלבטים אם ללמוד אנגלית לבד או בקורס? ריכזנו עבורכם את היתרונות והחסרונות -> לחצו כאן

נושאים נוספים שעשויים לעניין אתכם: