אנגלית טכנית בסביבה עסקית - כלי מקצועי ונחוץ

21 באוג׳ 2021

אנגלית בסביבה טכנית או עסקית היא כלי שיכול לסייע לכם בהתנהלות במהלך הקריירה שלכם, אם זה בכתיבת מייל, הדרכה טכנית, הכנת מצגת מקצועית באנגלית או פגישת עבודה המצריכה אנגלית עסקית. כל אלה דברים שלא ניתן להמעיט בחשיבותם במהלך הניסיון להתקדם בסולם ההיררכי בחברות הבינלאומיות השונות וגם בתוך החברה הספציפית שבה אתם נמצאים, גם אם היא פונה אל קהל יעד ישראלי בלבד.

כיום, כמעט וכל החומרים המקצועיים והרלוונטים לתחום שאותו למדתם או שאתה עובדים או מעוניינים לעבוד בו נמצאים בשפה האנגלית, ובגלל השליטה הנרחבת בשפה בקרב הישראלים והיותה של אנגלית כשפה שנייה בישראל, חלק גדול מהחומרים הללו לא תוכלו למצוא בגרסא מתורגמת מתוך ההנחה שמי שצריך לקרוא את המאמרים הרלוונטים כבר שולט בשפה בצורה איכותית..

על מנת שתוכלו להתקדם ביחד עם השינויים המתרחשים בכל יום בעולם, יש צורך אמיתי באנגלית בסביבה עסקית או מקצועית, ברמה שתאפשר לכם להתמודד עם חומר טכני ומקצועי באנגלית, לנהל שיחות רלוונטיות ולהתנהל בתפקיד שלכם באנגלית. השליטה באנגלית טכנית או מקצועית צריכה להתבטא גם בהכרת הז'רגון המקצועי והבנת הדינמיות והשינויים הטכנולוגיים, שמתבטאים גם בשפה

אנגלית טכנית בסביבה עסקית - לשפר יכולות שפה

הכשרה מקצועית באנגלית

על מנת להגיע לרמה הזאת שתרגישו בנוח ומלאי בטחון עצמי לנהל דו שיח "ולחשוב באנגלית", יש צורך בגורמים מקצועיים שיכוונו אותכם כיצד להגיע שם. יותר ויותר ארגונים כיום מבינים את החשיבות של לימוד אנגלית מקצועית בתוך הארגון, ונעזרים בסדנאות אנגלית לעובדים מגורמים מקצועיים שמכשירים את העובדים מכל המגזרים, בין אם מדובר בגורמים טכניים הנזקקים להדרכה ספציפית לצורך קריאת חומר טכנית, שיחות טלפוניות או כתיבת מיילים, ובין אם מדובר במוקדי שירות לקוחות, שיווק, כספים  או עורכי דין - הזקוקים לאנגלית מקצועית מסוגים שונים ולצרכים שונים.

בוול סטריט מוצעים מגוון סדנאות וקורסים למגזר העסקי, המספקים ידע מקצועי באנגלית לצד כלים מעשיים רבים. מגוון קורסים באנגלית עסקית הקיימים בוול סטריט מותאמים לצורכי הארגון ולרמת האנגלית של העובדים בו, וניתן לשלב בהם הכשרה ממוקדת בנושאים רלוונטיים, כמו כתיבה באנגלית לצרכים מקצועיים, איך להתכונן לראיון עבודה באנגלית איך להציג קורות חיים באנגלית.

אולי יעניין אותך גם: