הכנת מצגת באנגלית

Mar 08, 2023

שיטה בינלאומית לדבר אנגלית

ידיעת אנגלית בתיאוריה והיכולת ליישם אותה בשיחה יומיומית הם שני דברים שונים. באמצעות שיטת הלמידה המשולבת שלנו, העובדים שלך ילמדו איתנו כיצד להשתמש באנגלית בביטחון בכל הפעילויות שלהם במקום העבודה: שיחות, משא ומתן, פגישות, שיחות ועידה, מצגות, מיילים ומצבים מקצועיים אחרים.

בוול סטריט אנו משרתים חברות ועסקים ברחבי העולם באמצעות הרשת הגלובלית שלנו ב-31 מדינות. עסקים אלו בוחרים בנו כי הקורס שלנו מבוסס על שיטה מוכחת, גמיש ביותר ויכול להתאים בקלות לצרכי החברה שלכם.

היועצים העסקיים שלנו יעזרו לך לבנות תוכנית ייחודית לשיפור רמת האנגלית בארגון המותאמת לצרכים העסקיים הספציפיים שלך וילוו אותך מקרוב לאורך הקורס, יעקבו אחר ההתקדמות ויבטיחו השגת היעדים שהצבת.

מתאימים לך ולעסק שלך תוכנית לימודים אישית

קורס אנגלית קבוצתי

קורס קבוצתי

קורס המשלב למידה עצמאית ואינטראקטיבית בחווית לימוד רב חושית. קבוצת לימוד ברמה הומוגנית, כך שכל משתתף ממקסם את ההצלחה שלו בתהליך הלמידה. ניתן לקיים את הקורס אצלכם בארגון או בכל אחד מסניפי הרשת בפריסה ארצית.

Platinum VIP

Platinum VIP

קורס פרימיום, המתקיים במתכונת של אחד על אח, כשאתה קובע את המקום והזמן שנוח לך לכל מפגש. חדש! עכשיו ניתן גם Online!

סדנאות מקצועיות באנגלית

סדנאות מקצועיות

סדנאות בנושאים מקצועיים כגון העברת מצגות באנגלית, מכירות, ניהול משא ומתן ועוד!

Small Talk

Small Talk - חדש!

אימון שבועי טלפוני ששומר על על האנגלית שלך בכושר. האימון אורך כ-20 דקות ומתקיים אחת לשבוע במועד שנוח לך ועל הנושאים שמעניינים אותך.

מומחה אנגלית לעסקים

מומחה אנגלית - חדש!

השכרת מומחה אנגלית שמשרת את המטרות העסקיות שלךבפגישה עסקית, משיחת ועידה בינלאומית ועד ליווי מקצועי מלא לביקור של כמה ימים. המומחה יסייע בתרגום הדדי מקצועי ואף יסייע אם יידרש בהכנה לפגישה עצמה, כולל הכנת המצגת או הכנת מילות מפתח מרכזיות לנושא הפגישה. ניתן להחתים את המומחה על הסכם סודיות במידת הצורך.

 

קורס אונליין

רוצים ללמוד לדבר אנגלית עם השיטה הטובה ביותר ולשפר את האנגלית שלכם? לקבלת פרטים נוספים נא לפנות  אל לי חינגלי למייל: csc@wsi.co.il
או בטלפון *2044 

.

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך:

הכנת מצגת בשפה האנגלית

הצגת מצגת הנה חלק שכיח ובלתי נפרד מפגישות עסקיות, כך מציג העסק את יכולותיו בפני לקוח חדש או בפני קהל לקוחות פוטנציאלים. הכנת מצגת היא לא עניין של מה בכך, ובטח כשמדובר במצגת באנגלית. פרזנטציה משמשת לרוב ככלי שכנוע למכירה או התנעת תהליכים עסקיים, וללא ידע בבניית מצגת מקצועית בשפה האנגלית והצגתה בצורה שוטפת ומקצועית, קל ליפול לבורות של חוסר בהירות, בלבול, והכי גרוע – מסר מהוסס או סותר.

אנחנו בוול סטריט יודעים שבתור בית הספר המוביל בארץ ללימודי אנגלית האחריות היא שלנו ללמד אתכם כל מה שתצטרכו בכדי להשתמש בשפה האנגלית בעולם העסקים, ולכן החלטנו לפתוח קורס קצר ומיוחד לבניית מצגות באנגלית. סדנה זו מאפשרת לך ללמוד כיצד לבנות מצגת טובה, כיצד להציג את עצמכם, את המוצר שלכם ואת העסק שלכם בצורה משכנעת ובעיקר – איך לבצע זאת באנגלית.

במקביל, יוכלו המשתתפים להכיר ולתרגל את עולם המושגים והביטויים העסקיים שישמש אותם בכל מצגת. לביטויים רבים יש רלוונטיות מיוחדת למצגות, ביטויים המשמשים להצגת נתונים עסקיים וכיו"ב. בכל קורס אנגלית עסקית להכנת מצגת יתקיים תרגול וכל משתתף יתנסה בהעברת מצגת באנגלית, תוך שימוש בכלים החדשים שרכש.

המטרה שלנו בסדנה לכתיבת מצג באנגלית, היא לפתח ולשפר את כישורי הכנת מצגת, דיון אודות השקפים וניהול שיחה בנושא המצגת באנגלית. בסדנה זו ניתן לך את הכלים הדרושים על מנת להיות מסוגל ליצור ולספק מצגת באנגלית בביטחון.  בנוסף, נכיר מבני מצגות, טכניקות מצגת כלליות וביטויים שימושיים וטיפים להכנת מצגות באנגלית.

 

ליצירת קשר עם יועצת לימודים עסקית: לי חינגלי

דוא"ל: business@wsi.co.il

טלפון: 2044*