לימודי אנגלית לתואר שני בחו"ל

03 בדצמ׳ 2022

כמו סטודנטים רבים בארץ, גם אתם כנראה תרצו לעשות תואר שני בחו"ל. את שלוש השנים האחרונות העדפתם לבלות בחיק החברים או המשפחה בארץ, וכעת הגיע הזמן לפרוש כנפיים לחוות את המגורים והלימוד במדינה זרה.

לימודים בחו"ל הם חוויה חד-פעמית ומאתגרת, אולם כדי להצליח במשימה תצטרכו להציג שליטה מלאה בשפה האנגלית. קורסי אנגלית למתקדמים בבית הספר Wall Street יוכלו להכין אתכם באופן הטוב ביותר לקראת הלימודים.

לימודים בחו"ל כמקפצה

אם תואר שני בחו"ל היה משול לטרמפולינה, לימודים בחו"ל יכולים להקפיץ אתכם למקומות גבוהים במיוחד. סיימתם תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטה בארה"ב? יש לכם יתרון רב על פני מועמדים אחרים למשרות נחשקות. סטודנטים רבים כבר הבינו את זה בעבר, ובחרו בתכניות לימודים בחו"ל של מדינות בהן האנגלית היא שפה רשמית – כמו ארצות הברית ואנגליה.  

בבית הספר ללימודי אנגלית Wall Street תוכלו לקבל את הכלים להבנה טובה יותר של השפה. זכרו שכבוגרים של תואר שני בחו"ל, קורות החיים שלכם יזכו להערכה רבה יותר לעומת לימודים מתקדמים בארץ. מעסיקים מעריכים מאוד מועמדים אשר צברו ניסיון במגורים בחוץ לארץ, והשקיעו בלימודים מתקדמים של תואר שני בחו"ל.

כדי להצליח בלימודים בחו"ל, אתם צריכים לשלוט בשפה האנגלית: בהבעה בעל פה ובכתב, וכמובן שכם בקריאה ושמיעה. את כל הידע הזה כדאי לרכוש עוד בטרם התחלת הלימודים בבית הספר Wall Street ללימודי אנגלית, כך שתוכלו להגיע מוכנים כבר מהשיעור הראשון.

שיפור השפה לקראת הלימודים

מלבד קורס אנגלית יש עוד כמה דברים שתוכלו לעשות באופן עצמאי, אשר יכינו אתכם לקראת לימודים בחו"ל. ראשית, קריאה של ספרים ומאמרים בשפה האנגלית תוכל לתרגל את השליטה השוטפת שלכם בשפה – ככל שתתרגלו יותר את הקריאה, כך יוקל לכם בעת קריאת מאמרים אקדמיים בחו"ל.  

דרך נוספת לשפר את השפה היא צפייה בסרטים באנגלית ללא כתוביות. אתם צריכים לתרגל את יכולת ההבנה שלכם בשמיעת אנגלית יומיומית, ונדמה שתרגול משימה זו דרך סרטים וסדרות תלמד אתכם דבר או שניים על האנגלית השגורה והיומיומית. הכינו את עצמכם לקראת טיסה לחו"ל, והגיעו מוכנים ללימודים.

Wall Street מזמין אתכם לשוטט באתר, להכיר את מסלולי הלימוד השונים ולבחור את הטוב ביותר עבורכם - חייגו 2044* או צרו קשר באתר ואחד מנציגנו ישמח לכוון אתכם לפגישת ייעוץ חינם!

שיהיה בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם:  

ידיעת האנגלית ללימודי תואר ראשון >>
איך להתכונן לראיון עבודה באנגלית >> 
איך לשפר אוצר מילים באנגלית >> 
שירים ללימוד אנגלית >> 

חזרה לרשימת המאמרים >>