Replay לעומת Reply

24 ביולי 2019

יש הבדל גדול בין המשמעות של Replay ו-Reply, ועדיין לא מעט אנשים מתבלבלים ביניהן כאשר הם כותבים באנגלית. לפעמים מדובר בטעות של תום לב או היסח הדעת, אך לרוב מי שטועה ומחליף בין המילים באמת ובתמים עושה שגיאה בלי להבין על שם מה הטעות.לטעות הזאת חשיבות גדולה כאשר מנסחים משפט, שכן השימוש במילה הלא נכונה משנה לחלוטין את משמעות המשפט ואף יכול לגרום למשפט לאבד ממשמעותו בכלל.

Reply

משמעות המילה: להשיב, להגיב בחזרה

דוגמא לשימוש המילה במשפט: I want to reply to your e-mail but my PC is broken.

דוגמא נוספת למשפט באנגלית: She can't reply to that, that's just wrong.

 

Replay

משמעות המילה: הילוך חוזר, שידור חוזר, משחק חוזר.

דוגמא למשפט באנגלית: And you can rewind and replay live TV for your own instant replays.

דוגמא נוספת למשפט: Burgess's goal was so good they even showed a slow-motion replay of it.

 

איך מבדילים?

זה די פשוט - Reply משמעתו תגובה ישירה למשהו, פעולה שנוקטים כתוצאה מפעולה ישירה של מישהו אחר שאליה רוצים להגיב או לענות. לעומת זאת, ב-Replay נשתמש כאשר נרצה לתאר שיחזור של משהו, מהלך חוזר בספורט לדוגמא או פעילות פעילות אחרת שחוזרת על עצמה. זאת ועוד, במילה Replay יש את המילה Play, כך שאין צורך להתבלבל ואפשר להשתמש בכך כטיפ לזכור שמשמעות המילה Replay הי מהלך חוזר/משחק חוזר. 

 

רוצה לדעת האם האנגלית שלך טובה? היכנס ל"בחן את עצמך", פתור את המבחן ותוכל לקבל מושג על רמת האנגלית שלך. רוצה לשמוע עוד על קורסי האנגלית של וול סטריט או להתחיל ללמוד אנגלית עוד היום? התקשר כבר עכשיו ל2044* או השאר פרטיך באתר ואחד הנציגים שלנו יחזור אלייך בהקדם.

 

עוד טעויות נפוצות: