איך בוחרים קורס לימודי אנגלית אונליין שבאמת מתאים לילד שלך?

19 במאי 2023

בתקופה שבה אנחנו חיים נדמה שהכל מתבצע אונליין מה שהתברר לנו כהכרחי בתקופת הקורונה בה ישנו רובנו בבתים. אפשר היום לרכוש הכל ברשת ולבצע תשלומים באופן מקוון וגם לקחת קורסים אונליין בשפות שונות ובתחומים מגוונים.

הילדים שלנו, שנולדו לתקופה הזו ובכלל לא מכירים תקופה בה לא היתה קיימת רשת אינטרנט או שהיו טלפונים ניידים שאינם חכמים יודעים לעשות הכל באופן מקוון. אז אם הם כבר נמצאים כמעט כל הזמן אונליין למה לא לנצל את המצב ללמד אותם קורסים שונים? למשל קורס לימודי אנגלית אונליין? זו בהחלט החלטה טובה שתקדם את הילד אבל חשוב להתאים עבורו את הקורס.

איך בוחרים קורס לימודי אנגלית אונליין?

בתור מבוגרים שבוחרים לעצמם קורס לימודי אנגלית אונליין ההחלטה שלנו תהיה אחרת מאשר כשנתלבט איזה קורס לימודי אנגלית אונליין מתאים ביותר לילד שלנו. אנחנו כבר יודעים מה אנחנו רוצים, מה הן היכולות שלנו, מתי אנחנו פנויים ואיך אנחנו רוצים ויכולים ללמוד. כשמדובר בילדים האחריות היא שלנו עם התחשבות כמובן ביכולות של הילד ובצרכים שלו. הרי על לוח הזמנים שלו אנחנו מחליטים וכמה אנחנו מוכנים לשלם עבור קורס לימודי אנגלית אונליין אנחנו בוחרים אבל יש פרמטרים חשובים שצריך להתחשב בהם בבחירת קורס לימודי אונליין לילד שלנו.

  1. חשוב לשים לב ללוח הזמנים של הקורס ולגמישות בשעות. הילד שלנו נמצא רוב שעות היום במסגרת הלימודית וכשהוא מגיע הביתה הוא לאו דווקא ירצה לשבת וללמוד קורס באנגלית או בכל תחום אחר לצורך העניין. ובקיץ הוא בחופש ולא ירצה "לבזבז" זמן מיותר על לימודים על חשבון בילויים. לכן אם זה קורס מובנה של ימים ושעות חשוב שהוא יתקיים בזמן שהוא ערני וקשוב ולא עצבני וחסר חשק ללמוד או עייף מדי בשביל לעקוב. אם מדובר בקורס שאפשר להתקדם בהתאם לקצב של הילד שלומד- צריך מראש לקבוע איתו ימים ושעות לשבת ללמוד את הקורס ולבצע את המטלות בכדי שתהיה התחייבות, התמדה והתקדמות. אם צריך- יושבים לידו ועוזרים לו.

  2. יש לבחור קורס ללימודי אנגלית אונליין שמותאם לרמת הלימוד של הילד ומתאימה לקצב ההתקדמות שלו ויכולת ההבנה שלו של השפה. קורס אונליין שמותאם ללימוד אנגלית לילדים שונה מקורס לימודי אנגלית אונליין שמותאם ללימוד מבוגרים. הוא אינטראקטיבי יותר, מכיל יותר פעילויות של משחק, איטי יותר בקצב ההתקדמות וגם חוזר על עצמו בכדי שהילד יוכל לתרגל וללמוד טוב יותר. יש כמה וכמה תוכנות מתקדמות וחדשניות שמלמדות אנגלית בשיטות שוטות ומגוונות- כדאי גם כמובן להתייעץ עם הילד איזו שיטה מתאימה לו ולעשות בדיקה.

  3. מומלץ לבחור קורס בהתאם ליכולת הלמידה של הילד- יכול מאוד להיות שהילד שלכם יכול ללמוד רק לבד והקורב צריך להתאים לכך או שהוא יצליח להתקדם טוב יותר בלימוד בקבוצה ולכן יש צורך בקורס לימודי אנגלית אונליין שמשלב גם לימוד פרטני וגם לימוד קבוצתי.

  4. מבחינת מחירי הקורסים באנגלית, טווח המחירים של הקורסים באנגלית לילדים זהה לטווח המחירים של קורס לימודי האנגלית אונליין למבוגרים, כלומר, טווח מחירים רחב במיוחד. איך תבחרו את זה שמתאים לכם? קודם כל החליטו מראש מה התקציב שלכם כי כמה תשלמו עבור הקורס בסופו של דבר תלוי אך ורק בכם. ברגע שמצאתם קורס שמוצא חן בעיניכם ובעיני הילד תבדקו מה בדיוק מספקים לכם וגם כמה גובים מכם ותבצעו השוואה לקורסים אחרים.

    מוזמנים להיכנס לבדוק את הקורסים השונים באנגלית וטווח המחירים - כאן