סדנאות אנגלית לעובדים בארגון שלכם – זו הדרך להתקדם היום

10 במרץ 2023

העובד הוא המשאב היקר ביותר של כל חברה ושל כל ארגון ועל מנת שהארגון יצליח יש לוודא שכל עובד וכל עובדת מקבלים את התנאים הטובים ביותר בעבודתם. מעבר לשכר מספק, תנאים סוציאליים טובים והטבות למיניהן - יש צורך גם לקדם ולהעשיר את העובדים. בצורה כזו גם העובד יתקדם באופן אישי ומקצועי וכתוצאה מכך הוא יקדם את עבודתו ואת פעילות הארגון. 

השפה האנגלית היא השפה המובילה בעולם וכיום כמעט כל דבר מתבצע באנגלית בין אם בכתב או בעל פה, ולכן על כל העובדים בארגון לא רק לדעת אנגלית ברמה גבוהה במיוחד אלא לדעת אנגלית עסקית ברמה גבוהה. על מנת להעשיר את העובד וגם לשפר את היכולות שלו וכפועל יוצא לשפר את עבודתו בארגון - יש לדאוג לקיום סדנאות אנגלית לעובדי הארגון

הצורך בידע באנגלית עסקית של כל עובד וכל עובדת בארגון 

ארגון הפועל בשווקים בינלאומיים או מעוניין לייצר קשרים בשווקים בינלאומיים צריך שכל אחד מהעובדים והעובדות שלו בכל רמה שהיא בארגון ידעו אנגלית ברמה הטובה ביותר. בין אם מדובר בעובדים ששולחים מיילים, יושבים בישיבות חשובות או מספקים למענה טלפוני, הם צריכים לבצע את עבודתם עם ידע נרחב באנגלית עם דגש על אנגלית עסקית.

כאשר הקשר הראשוני עם הארגון, בין אם מדובר בספק, או בלקוח או בקולגה עסקית מארץ אחרת, מתבצע באנגלית ברמה גבוהה הסיכויים להמשך הקשר וסגירת העסקה גדלים באופן משמעותי. בנוסף, כפי שצוין בהתחלה, התפתחות אישית של עובד בארגון חשובה מאוד על מנת שהוא ירגיש שלמנהלים של הארגון אכפת ממנו באופן אישי ובאופן מקצועי ושהם משקיעים בו. סדנאות באנגלית לעובדים בארגון שלכם זו הדרך לקדם את העובדים באופן אישי ועל ידי כך לגרום לקידום מקצועי של הארגון כולו.

סדנאות אנגלית לעובדים כחלק מפעילות הארגון עצמו 

העובדים בארגון עובדים לרוב במשרה מלא או בחצי משרה דבר שלא תמיד משאיר להם זמן מחוץ לשעות העבודה לעבור קורס מלא באנגלית. כמו כן לא כל עובד מבין את המשמעות של ידיעת השפה האנגלית בכלליות ואנגלית עסקית בפרט ולכן אם זה יהיה תלוי בעובדים לא כולם ירשמו לסדנה באנגלית. עם זאת, כאשר הארגון לוקח על עצמו להעשיר ולקדם את העובדים שלו על ידי סדנאות לשפה האנגלית - כחלק משעות העבודה או לאחר שעות העבודה אך ללא עלות לעובדים, כל העובדים ישתתפו בסדנאות ובכך תושג המטרה של הארגון.

מהם היתרונות של סדנאות אנגלית לעובדים?

  • במהלך סדנא באנגלית כל אחד מהעובדים מקבל כלים להתנהלות באנגלית, כלים חשובים שיוכלו ליישם במהלך עבודתם ללא קשר לתפקיד שלהם בארגון. האנגלית העסקית תסייע לעובדים בעבודתם השוטפת, תסייע להם להתקדם בארגון ותפתח בפניהם דלתות להתפתח בעולם העסקי בהמשך.
  • את הסדנאות ניתן להתאים לדרישות הארגון ולצרכים של הארגון וכמובן בהתאם למספר העובדים בו, הרמה ההתחלתית שלהם באנגלית והרמה שאליהם הם נדרשים להגיע. תוך כדי הסדנא יוכלו העובדים בארגון לרכוש את הכלים המעשיים לצורך פעילותם השוטפת בארגון וכן לרכוש כלים חדשים שיעזרו להם להתפתח בארגון, ובאנגלית.
  • בסדנאות באנגלית יוכלו העובדים ללמוד ולתרגל את הנושאים הבאים שחשובים לכל עובדי הארגון- סדנאות הכנה לראיונות עבודה באנגלית, כתיבת מיילים מקצועיים, פורמליים וברורים באנגלית עסקית, בנייה של מצגות ופרזנטציות בכתב ובעל פה באנגלית ולמידת תקשורת בינלאומית באנגלית בעל פה ובכתב. כמו כן ניתן לדייק את הסדנאות לנושאים ספציפיים ורלוונטיים כמו ניהול משא ומתן או חשבונאות ופיננסים.
  • בכדי לתקשר בצורה היעילה והטובה והנכונה ביותר באנגלית עסקית בתוך הארגון ומחוצה לו יש צורך לדייק ולשפר את רמת האנגלית של כל העובדים בארגון מבחינת שיחות חולין, שיחות עסקיות, כתיבה ומענה על אימיילים עסקיים, ניהול שיחות טלפון, התנהלות כללית באנגלית וכמובן דיוק של כל הפרמטרים הרלוונטיים לפי נושאים.

על מנת לשפר את היכולות והמיומנויות של העובדים שלכם בכל רמות הארגון ובכל המחלקות בו - כולל עובדים זוטרים וכלל מנהלים בדרגות בכירות עליכם לחזק את האנגלית שלהם. על ידי מתן כלים מקצועיים תשפרו את רמת הביטחון העצמי שלהם ואת הידע המקצועי שלכם וכך תשפרו את ההתנהלות האישית שלהם בתור עובדים ואת ההתנהלות הכללית של הארגון. 

רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם באנגלית? ← לחצו כאן ובדקו

ליצירת קשר עם יועצת לימודים: לי חינגלי

דוא"ל: csc@wsi.co.il

טלפון: 2044*

וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל