קורס אנגלית לחברות - קורס חובה בכדי להתקבל לעבודה

11 בינו׳ 2023

אין זה חדש שעל מנת להתקדם בעולם באופן כללי ובעולם העסקי בפרט- יש צורך באנגלית טובה. כאשר אתם אנשי עסקים או רוצים להצליח בעולם העסקים אתם לא רק צריכים אלא חייבים אנגלית עסקית, ואם אתם בעלי חברה או ארגון שמעוניינים לעבוד עם חברות וארגונים בינלאומיים אתם צריכים קורס אנגלית לחברות.

מה זו אנגלית עסקית ולמה עובדים בחברות צריכים אותה?

שיעורי אנגלית לומדים כבר בבית הספר ולאחר מכן מגדילים את אוצר המילים בהתאם לתוכניות העתידיות ולתחום הלימודים והעיסוק. היום ילדים ונוער כבר בעלי אוצר מילים גדול ורחב למדי באנגלית שכן כל משחקי הרשת, הסדרות, הסרטים והאפליקציות השונות הן באנגלית. אנחנו מכירים אנגלית מדוברת בכדי לדבר ביום יום וברשתות החברתיות, אנגלית ספרותית איתה כותבים בספרים ובאתרים השונים ואפילו מושגים רבים באנגלית טכנית. אז למה צריך גם אנגלית עסקית? נכון, אם תדבר אנגלית מדוברת "רגילה" בפגישות עסקיות ובעבודה מול חברות בינלאומיות עדיין יבינו אתכם, אבל יש ביטויים, צורות ביטוי וגם אוצר מילים מסוים שנדרש כאשר מדברים אנגלית עסקית וזו בדיוק אנגלית לחברות שרוצות להתקדם בתחום. אנגלית עסקית מותאמת לכל סוגי העסקים קטנים וגדולים עם ההקשרים העסקיים הרלוונטיים שכל איש עסקים יכול להשתמש בהם- רופא, עורך דין, בעל חברה מובילה, מהנדס וכדומה. ככל שתכירו יותר מילים באנגלית מתחום העסקים וככל שתבינו את המונחים ותשתמשו בהם בקונטקסט הנכון, כך תובנו יותר ותשתלבו יותר שהרי זו מהות האנגלית העסקית.

אנגלית עסקית - ממה היא מורכבת ואיך היא מתנהלת במפגשים עסקיים:

שלא כמו באנגלית טכנית לא מספיק באנגלית עסקית רק להכיר את המושגים ואת המונחים הנכונים אלא צריך לדעת ולהבין בדיוק מתי ואיך להשתמש בהם. עובד ישראלי שנפגש עם לקוחות, ספקים או קולגות דוברי אנגלית צריך לדעת איך להתנהל באנגלית עסקית מהמפגש הראשון וההכרות, דרך המפגש כולו, ניהול שיחת חולין, ניהול משא ומתן ולאחר מכן שליחת מייל מסכם בהתאם. אנגלית עסקית ברמה גבוהה הינה הכרחית על מנת שאותו עובד יוכל להציג את עצמו בצורה נכונה בפני הצד השני ולהעביר את הרושם הראשוני הרצוי במפגש עסקי ראשון. לאחר מכן, הוא חייב לדעת כיצד לנהל שיחת חולין באנגלית מדוברת עסקית בכדי להמשיך ולהרשים את הצד השני. חשוב לדעת מתי לדבר, איך להגיב ואיך להעזר בשיחת החולין בכדי לקדם את המטרה העסקית. לאחר שיחת החולין יש כמובן את הדיון ואת תהליך המשא ומתן שחשוב ביותר לערוך באנגלית עסקית גבוהה וברורה על מנת שתביא לחתימה על חוזה או הסכם התקשרות. ידע מעמיק בשפה האנגלית עם אוצר מילים נרחב המכיל ביטויים ומונחים באנגלית עסקית יאפשר לאותו עובד להשתתף בישיבות הנהלה, לנהל משא ומתן ולהביא להצלחה עסקית. ככל שתבינו יותר בצורה מעמיקה את שפת העסקים ועוד באנגלית- כך תוכלו להתקדם יותר מהר ויותר גבוה בסולם המשרות.  הבנת הנשמע, קריאת ההבעות של העומד מולכם, הבנת הנואנסינים הקטנים ביותר יקדמו אתכם והם אפשריים רק עם אנגלית עסקית.

קורס אנגלית לחברות - לא רק למנהלים בכירים:

לא רק מנהלים בכירים צריכים לדעת אנגלית עסקית אלא כל עובד בחברה או בארגון אשר מתנהל מול לקוחות, ספקים או קולגות בשפה האנגלית. כל עובד אשר כותב ושולח מיילים או מנהל שיחות טלפון בשפה האנגלית צריך לדעת לבצע אותם ולערוך אותם באנגלית עסקית. אנגלית עסקית הינה חיונית והכרחית לכל רמות ודרגות העובדים בחברה מהעובד הזוטר ביותר ועד המנהל הבכיר ביותר. בצורה כזו כל שיחת טלפון, כל הכנת מצגת, כתיבת מייל , הצגה כלשהי מול קהל, ואפילו שיחת החולין הפשוטה ביותר תתנהל בצורה עסקית ברמה הגבוהה ביותר. ממש כמו שמתמקצעים בכל תחום בעבודה יש להתמקצע גם בשפה האנגלית העסקית. ידיעת השפה על בוריה הינה כלי חיוני להצלחה עסקית בינלאומית וטכניקה נדרשת לכל עובדי החברה, לכן ההמלצה היא לברר עוד היום על קורס אנגלית לחברות. בקורס אנגלית לחברות ניתן להתאים את המושגים ואת המונחים הנלמדים לתחום שבו עוסקת החברה, ולהעביר את השיעורים ואת ההדרכות בהתאם לדרגות העבודה והניהול של העובדים בחברה וכן בהתאם לרמת הידע הבסיסי שלהם באנגלית ועל ידי כך לשפר באופן משמעותי את היכולות של כל עובדי החברה בזירה הבינלאומית. רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם באנגלית? ← לחצו כאן ובדקו

ליצירת קשר עם יועצת לימודים: לי חינגלי

דוא"ל: csc@wsi.co.il

טלפון: 2044*

וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל