אנגלית לילדים - ללמוד עם סרטים

06 באוק׳ 2022

לצפות, ליהנות, להשתפר דרך סרטים באנגלית לילדים!

ללמוד שפה דרך צפייה בסרטים באנגלית לילדים היא אחת הדרכים הקלאסיות והנגישות ביותר לשפר את רמת הדיבור וההבנה. בדיוק לשם כך ריכזנו עבורכם המלצות סרטים ללימוד אנגלית לילדים - תכינו את הפופקורן ונחשי הגומי ותתחילו ללמוד!

מלך האריות
היצירה המוכרת והאיקונית ביותר של דיסני כנראה. הסרט המצויר מגולל את סיפורו של האריה הצעיר סימבה במסעו להפוך למלך. בסרט תהנו משירים קליטים ודמויות בלתי נשכחות שילדים אוהבים, ובמקביל תמצאו שפע הזדמנויות לתרגל אנגלית באמצעות דיאלוגים שנונים ומשעשעים ושירים קליטים במיוחד. 

מוצאים את נמו
הסרט המפורסם של פיקסאר עוקב אחר הרפתקאותיו של דג שושנון בשם מרלין כשהוא מחפש את בנו האבוד נמו. העולם התת-ימי הצבעוני והדמויות החביבות הפכו את הסרט ללהיט בקרב ילדים, עם דיאלוגים מעולים עבור מי שרוצה ללמוד אנגלית. למרות שהסרט עוסק בחבורה של דגים, הוא נוגע בנושאים עמוקים כמו חברות, גבורה וערכי משפחה.

צעצוע של סיפור
אין מי שלא התאהב בסרט הקלאסי הזה של פיקסאר כשהוא יצא אי שם בשנות ה-90 - זה הזמן לחזור לוודי השריף,  באז שנות אור ושאר חבורת הצעצועים שמתעוררים לחיים בלילות. עם ליהוק שכולל שורת כוכבים ושפע של הומור, לצד מסרים מורכבים יותר על התבגרות ואהבה -  הסרט מעולה עבור לימודי אנגלית לילדים דרך סרטים. שאר הסרטים שיצאו בסדרה ממשיכים את הקו המעולה שהסרט הראשון הכתיב וגם הם מומלצים ללימוד אנגלית!

מואנה
הסרט המצויר האהוב מספר את סיפורה של מואנה, נערה פולינזית צעירה שיוצאת למסע להציל את האי שלה עם עזרתו של מאווי (דה רוק), חצי אל קדמון. לצד השירים הקליטים והעלילה השובה, הסרט הכולל מסרים מעצימים רבים עבור ילדים צעירים, תוך שהוא גם מספק הזדמנויות רבות לתרגול השפה האנגלית.

זוטרופוליס
מה היה קורה אילו בעלי החיים היו מתפתחים טכנולוגית כמו בני האדם? בדיוק בזה עוסק הסרט המצויר "זוטרופוליס". הסרט, שעוקב אחר ארנב-שוטרת ושועל ערמומי, נוגע בנושאים של סטריאוטיפים, דעות קדומות, גיוון והכלה, והכל ברוח קלילה וחכמה שמתאימה לילדים - מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור צעירים שלומדים אנגלית ורוצים לקבל ערך מוסף. 

לכל הנערים שאהבתי
קומדיה רומנטית על נערה מתבגרת שמכתבי האהבה הסודיים שלה נשלחים בטעות לבחורים שהיא מאוהבת בהם, מה שמוביל לתוצאות בלתי צפויות ומשעשעות במיוחד. בסרט תמצאו דיאלוגים קולחים וקלים להבנה, לצד דמויות מגוונות ונושאים שמדברים לצעירים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת ללימוד שיחות באנגלית טבעית.

ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש
לא משנה אם אתם ילדים או ילדים מבוגרים, אין סיכוי שאתם לא מכירים את גיבור העל עם חושי העכביש. בסרט המצויר האחרון בסדרה, תפגשו מגוון ספיידרמנים משלל יקומים שונים ומשונים, שחוברים יחד כדי להציל את העולם. בסרט יש מלא אקשן בקצב מהיר ושיח שנון ומשעשע, אך גם לא כבד או מורכב מדי. האנגלית בה נתקל במהלך הסרט יכולה לסייע לילדים לשפר את כישורי ההקשבה וההבנה שלהם.

פלא
דרמה משפחתית ונוגעת ללב שבמרכזה תפגשו את אוגי, ילד בעל מחלה שגרמה לעיוות בפניו.
אוגי מתחיל ללמוד בבית ספר ציבורי בפעם הראשונה, שם הוא מתמודד עם קשיים ואתגרים אך בסופו של דבר מתקבל בחברה ואף רוכש חברים רבים. הסרט שם במרכז נושאים כמו אמפתיה, אדיבות והכלה, תוך שהוא מציג אנגלית ברורה ופשוטה שקל להבין.

צפיה מהנה!

רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם באנגלית? ← לחצו כאן ובדקו. 
לימוד אנגלית לילדים - קורס אנגלית שמותאם בדיוק לילדך. 

וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל 
» צפו בכל הקורסים