פיתוח קריירה ובנייה עצמית בחו"ל

13 באוק׳ 2022

היום, אתם כבר לא צריכים להגביל את הקריירה שלכם למקום שהגיאוגרפי שבו אתם חיים. לשם כך, חשוב להכיר את היתרונות של העבודה בחו"ל לקריירה שלכם.

העולם מציע לא מעט הזדמנויות למחפשי עבודה שרוצים להרחיב אופקים. בחירה בעבודה בחו"ל תחשוף ותהפוך אתכם לאנשים בטוחים יותר באשר למסלול החיים שבו תבחרו.

שווה להתנסות בחוויה המיוחדת של חיים במדינה זרה. זוהי הזדמנות ללמוד או לשכלל שפה זרה ולהכיר תרבויות חדשות. יש בעולם מגוון רחב של מקומות עבודה ששווה לבדוק אותם. קריירה בחו"ל היא אחת הדרכים הטובות ביותר כדי להתקדם במסלול הקריירה שלכם. לחסרי הניסיון מביניכם, מומלץ להתחיל בייעוץ או אימון לקריירה שלכם, ובכתיבת קורות חיים מתאימים.

יתרונות העבודה בחו"ל

מעבר לחו"ל יכול להשפיע באופן חיובי ביותר על שאיפות הקריירה שלכם. הניסיון שתצברו במהלך העבודה בחו"ל הוא משמעותי ביותר. מספר גדול של מעסיקים בינלאומיים מוכן להעסיק אנשי מקצוע ועובדים מוכשרים זרים, שיוכלו לתרום לעסק.

חשוב לזכור שהאפשרויות – בכל מה שקשור למדינה שבה כדאי להגיש קורות חיים ולהשיג עבודה – הולכות ומצטמצמות בהתאם לסוג הניסיון שאתם מבקשים לרכוש.

כמעט כל אחד יכול להפיק תועלת מעבודה בחו"ל שגלומות בה אפשרות משתלמות מאוד. זוהי הזדמנות של פעם בחיים להכיר תרבויות מגוונות, לפגוש אנשים חדשים וליצור קשרים מקצועיים שימושיים. 

חשיבות האנגלית בלימודי תואר בחול

התהליך של מפגש עם אנשים שונים פותח הזדמנויות לעבודה ברשת ברמה עולמית. לא מעט מחפשי עבודה הצליחו כבר ליהנות מהיתרונות הכספיים של עבודתם שמאפשרת להם להרוויח הרבה יותר מאשר בארצם.

פרופיל בינלאומי אידיאלי למחפשי עבודה בחו"ל

קריירות בינלאומיות בנויות על ניסיון בתחומים רבים. הנה כמה דברים שכסטודנטים באוניברסיטה כדאי לכם לעשות, כדי לשפר את הסיכויים שלכם לקבל עבודה מקצועית בינלאומית בסיום הלימודים. כדי לבנות קריירה בינלאומית, לא מספיק אימון לקריירה או קורות חיים כתובים היטב, צריך גם לבנות אותה שלב אחרי שלב.

  • לימודים אקדמיים: הרחיבו את מלאי המיומנויות שלכם על ידי לימוד קורסי בחירה בנוסף לקורסי החובה שאתם נדרשים ללמוד. לדוגמה, סטודנט למדעים צריך לקחת קורס במדעי החברה שמתמקד בזירה הבינלאומית. סטודנט להיסטוריה צריך לשקול השתתפות בקורס לניהול עסקים וכלכלה. בנוסף, כישורי השפה חשובים מאוד בקריירה בינלאומית, בלי קשר לדיסציפלינה האקדמית שלכם.
  • כדאי לשקול לימודי תואר שני אם אתם מכוונים לתפקידים מקצועיים. ישנם כמה תחומי מקצוע שבהם תואר שני הוא הכרח לעבודה בחו"ל. הדבר נכון במיוחד במדעי החברה, במדעים ובמנהל עסקים (MBA, כאן נדרש מבחן GMAT כתנאי קבלה). לא משנה מה התחום שלכם, השתתפו בקורס עם מרכיב בינלאומי כלשהו או בקורס שמתמקד בפרויקטים מחקריים בינלאומיים.
  • השיגו ניסיון אקדמי בתחום אחר. השתתפו או עזרו בארגון של כנס בינלאומי; השתתפו בפרויקט מחקר; עבדו כעוזרי הוראה; הכינו מצגות להצגה בפני הציבור; חפשו באופן אקטיבי פרויקטים שמחפשים צוותים של סטודנטים זרים.

טווית רשת ורכישת ניסיון בין תרבותי

  • צרו הזדמנויות לרישות עם מומחים בינלאומיים. לדוגמה, כתבו עבודה שדורשת מכם לדבר ישירות עם עובד מעבר לים בתחום שלכם.
  • מצאו הזדמנויות לפגוש וללמוד על אנשים מרחבי העולם. תוכלו לסייע לסטודנט זר, לשמש כמדריך תיירים לפרופסורים שמגיעים לארץ, או ללמד אנגלית כשפה שנייה.
  • הפכו לפעילים מבחינה תרבותית והיו בעלי ידע בתרבויות נוספות.

 

Wall Street מזמין אתכם לשוטט באתר, להכיר את מסלולי הלימוד השונים ולבחור את הטוב ביותר עבורכם - חייגו 2044* או צרו קשר באתר ואחד מנציגנו ישמח לכוון אתכם לפגישת ייעוץ חינם!

 

אולי יעניין אותך גם:  

איך להתכונן לראיון עבודה באנגלית >> 
אנגלית לתואר ראשון בחו"ל >>
אנגלית לתואר שני בחו"ל >>
טיפים ללימוד אנגלית >> 

חזרה לרשימת המאמרים >>