10 טיפים להצלחה בלימוד אנגלית

19 באוג׳ 2020

אם אתם רוצים לשפר את רמת האנגלית שלכם, ולהיות חלק מקהילה גלובלית דוברת אנגלית בחיי היום-יום, אלה הטיפים שיעזרו לכם בלמידה. תזכרו, ידיעת האנגלית משפרת היבטים רבים של החיים, גם בעבודה, גם בתחושה האישית, גם בהישגים אליהם אנחנו שואפים. איך אתם יכולים להשיג את רמה האנגלית הדרושה כדי להצליח? המשיכו לקרוא >>

1. הגדירו מטרה

לשם מה אתם מעוניינים לשפר את האנגלית שלכם? כדי למצוא עבודה טובה יותר, להתחיל ללמוד במדינה דוברת אנגלית, לטייל, לאתגר את עצמכם? לא משנה מה המטרה שלכם, ברגע שאתם מגדירים מטרה אתם צריכים להיצמד אליה. 

2. מצאו קורס אנגלית שמתאים לכם ולסגנון הלמידה שלכם

בבית-הספר לימדו את כולנו אנגלית באופן אחיד, אבל האמת היא שלכל אחד מאיתנו יש את הדרך שמתאימה לו ללמוד ולרכוש שפה. וול סטריט מציעה לכם ללמוד אנגלית במגוון אמצעים: שמיעה, דיבור, תרגול חזרתי של המילים, קריאה, שיחה רבת משתתפים, וכל-זאת באמצעות קורס אנגלית אונליין המותאם למטרות שהצבתם ומתוך דגש על לימוד חווייתי, קל ומהנה.

3. קחו אחריות

למידה זה תהליך שדורש זמן ומסירות, ובמיוחד כשרוצים לרכוש שפה אין קסמים. אתם ורק אתם יכולים לקחת אחריות על הלמידה שלכם. נוחות הלמידה בכיתה הדיגיטלית של וול סטריט מאפשרת גמישות בזמנים. זכרו שתרגול קצר ויציב טוב יותר מאשר למידה בתקופות ארוכות ולא סדירות, אין צורך לבלות את כל היום בלמידת האנגלית: שעה אחת ביום תספיק לכם ללמוד ולתרגל את האנגלית בכל דרך שתבחרו: קריאה, האזנה או ביצוע תרגילים. 

4. קראו כמה שיותר

גם אם הרמה שלכם היא בסיסית מאוד, אתם יכולים להתחיל לקרוא חומרים באנגלית המותאמים לרמה שלכם - אם מה שאתם קוראים קשה מדי, אל תתייאשו, צרו קשר עם יועץ הלימודים שלנו או המורה הפרטי שלך בוול סטריט להתאמת חומרי קריאה.

5. צפו בסרטים וסדרות באנגלית

צפו בסרטים וסדרות ללא כתוביות; השתמשו באינטרנט כדי לחפש דברים שמעניינים אתכם: תחביבים או סרטים קצרים הקשורים למקצוע או לעבודה שלכם, קלים להבנה ומשפרים את רמת האנגלית גם בצורה ממוקדת. כשאתם צופים או קוראים נושא מוכר, קל יותר להבין את האנגלית.

6. הקשיבו לאודיו באנגלית

לא רק את ההקשבה שלכם חשוב מאוד לשפר, אלא גם את כישורי הדיבור שלכם. האזנה לשירים או קליפים באנגלית תסייע לכם לזהות מילים וביטויים חדשים בהם תוכל להשתמש מאוחר יותר. פודקאסטים שימושיים מאוד כדי לשפר את הצלילים וההתגלמות באנגלית – בכיתה הדיגיטלית של וול סטריט מבחר פודקסטים וסרטונים רלוונטיים לרמת הידע שלך באנגלית. 

7. השתמשו בשפה בזמן שאתם לומדים אותה, לא לפחד מטעויות!

כולם עושים טעויות, אפילו דוברי שפת אם. יבוא יום שבו תבינו אילו טעויות אתם עושים ותוכלו לתקן את עצמכם ללא עזרת המורה. השתמשו תמיד באנגלית, גם אם אתם לא יודעים מה ואיך להגיד, תגידו את זה באנגלית.

8. להתאמן, להתאמן ולהתאמן!

אל תחמיצו הזדמנות להתאמן באנגלית! מעבר לשיעורים הקבועים בכיתה הדיגיטלית, לוול סטריט מבחר קלאבים בנושאים שונים. הדרך היחידה לשלוט בשפה היא על-ידי תרגול, ועליכם להשתמש באנגלית בכל עת שתוכלו ובמלוא המבחר העשיר שמוצע לכם בוול סטריט.

9. השתמשו בכל סוגי המשאבים שיעזרו לכם לשלוט באנגלית

למדו "אנגלית אמיתית", לא אנגלית לפי הספר או קורסים המבטיחים לכם שפת אם תוך 24 שעות. בוול סטריט, הלימוד הוא בהתאם לשיטה הטבעית ללימוד שפה, ובהתאם לרמות ידע מדורגות. ביחד עם חומרי הלימוד, השתמשו באינטרנט ביוטיוב, בנטפליקס, בפייסבוק או בכל ערוץ אחר לתרגול האנגלית, שמיעה – קריאה – דיבור. 

10. לפתח את ארבע כישורי השפה בו זמנית

התמקדו בכל כישורי השפה שעומדים לרשותכם: הקשבה, דיבור, קריאה וכתיבה. זה ייתן לכם יותר ביטחון. רק קריאה וכתיבה, כמו בכמה שיטות הוראה מסורתית, לא יעזרו לכם להרגיש בטוח ולדבר אנגלית.

כפי שציינו בהתחלה, כל אחד מאיתנו הוא אדם שונה בעל יכולות וחוזקות שונים, היו קשובים לעצמכם ובחרו עבורכם את השיטה המתאימה ביותר לסגנון הלמידה שמתאים ונוח לכם על מנת שתוכלו להתמיד ולהביא תוצאות.

וול סטריט בית ספר ללימוד אנגלית עוזר לתלמידים לרכוש את השפה בצורה הטבעית - בדיוק כפי שאנו לומדים שפות כילדים. בוול סטריט אנו משלבים בין שיטות לימוד שונות הכוללות לימוד עצמי, שיעורים קטנים ואישיים, סביבת אנגלית מלאה ומעל לכל, תרגול שאינו מוגבל בזמן יחד עם פעילויות משלימות המעניקות לכם הזדמנות להשתמש ולתרגל את האנגלית בסיטואציות ואינטראקציות מהחיים האמיתיים.

רוצים להתגבר על המכשולים ולהצליח בלימוד אנגלית?

קראו את 10 הטיפים המובילים שלנו שיעזרו לכם להגיע לרמה שתרצו ולהצליח!