הופך לסטודנט בקרוב? בחן את עצמך באנגלית לפני תחילת הסמסטר

01 בדצמ׳ 2023

אם אתם מתכננים להפוך לסטודנטים בקרוב ולהתחיל את שנת הלימודים שלכם ברגל ימין כדאי שתבחנו את עצמכם בשפה האנגלית. מעבר לעובדה שהלימודים יסתיימו מהר יותר ממה שאתם חושבים לעצמכם ותצטרכו למצוא עבודה והיום אנגלית היא שפה נדרשת בכל חברה וכל ארגון, גם במהלך הלימודים תיתקלו בלא מעט חומר כתוב באנגלית שתצטרכו להבין ולסכם בכדי להצליח בלימודים. אז אם נרשמתם ללימודים והולכים להפוך להיות סטודנטים הגיע הזמן לבדיקת רמה באנגלית.

בחן את עצמך באנגלית - עד כמה אתה באמת שולט בשפה?

מבחן בדיקת רמה באנגלית מאפשרת לכם לבדוק את הרמה שלכם באנגלית מבחינת קריאה, כתיבה, הבנה ודיבור. תוכלו לבצע את המבחן און ליין או פיזית במרכזי לימוד אנגלית וכך לקבל משוב מדויק על הרמה שלכם, הנקודות בהן אתם חייבים להשתפר ולשפר וכמובן- המלצה לקורס באנגלית בהתאם לרמה שאתם נמצאים בה נכון לעכשיו ולרמה שאתם מעוניינים להגיע אליה.

'בחן את עצמך באנגלית' הוא מבחן קל שלא צריך אליו הכנה מראש, ממש כמו כל מבחן 'בחן את עצמך' שאתם מכירים - הוא בודק את הידע הנוכחי שלכם בזמן אמת וכך תוכלו לדעת איפה אתם מתקשים, איפה אתם טובים יותר ממה שחשבתם ומה אתם צריכים לתרגל. מבחן בדיקת רמה באנגלית בודק אתכם בנושאים רבים ורלוונטיים ולאחר מכן קובע את הרמה שלכם באנגלית.

בחן את עצמך באנגלית בהבנת הנקרא קריאה וכתיבה - קריאת טקסטים באנגלית ומענה על שאלות מראה על הידע שלכם בהבנת הנקרא ואת אוצר המילים שרשותכם. בדיקת הכתיבה שלכם בודקת את האיות שלכם ואם אתם יודעים לכתוב משפטים בצורה נכונה וברורה בהתאם לשאלות שנשאלתם.

בחן את עצמך באנגלית בהבנת הנשמע - קריאה באנגלית שונה מהקשבה באנגלית ולכן בנוסף להבנת הנקרא חשוב שתבדקו את עצמכם גם בהבנת הנשמע. הקשבה לקטעים מוקלטים המושמעים באנגלית והיכולת לענות על שאלות בעל פה או בכתב יראו לכם את יכולת ההבנה שלכם של הנאמר באנגלית.

בחן את עצמך באנגלית בדקדוק - כמו בכל שפה גם בשפה האנגלית יש חוקי דקדוק שצריך להכיר אותם בכדי להטות את הפעלים בהתאם ולכתוב או לומר את המשפטים בהתאם. בלי להכיר את חוקי הדקדוק אי אפשר להבין את השפה.

בחן את עצמך באנגלית באוצר מילים - קריאה של ספרים ומאמרים באנגלית, הקשבה לשירים באנגלית וצפייה בסדרות ובסרטים באנגלית כל אלה יגדילו באופן משמעותי את אוצר המילים שלכם. אבל לפני שתשפרו אותו כדאי שתבדקו מראש כמה מילים אתם מכירים וכמה מילים אתם לא מכירים.

בחן את עצמך באנגלית בדיבור והגייה נכונה - כמו שכבר ציינו כתיבה וקריאה באנגלית שונות לגמרי מדיבור והקשבה באנגלית. יכול להיות שיש לכם הבנת הנקרא מצוינת ואף הבנת השמיעה מעולה אבל אתם לא מצליחים לנסח משפטים כמו שצריך או להגות את המילים בצורה הנכונה. חשוב שתבדקו את עצמכם גם בדיבור בכדי שלא רק אתם תבינו את הנאמר לכם אלא שגם יבינו את מה שאתם אומרים.

בחן את עצמך באנגלית במושגים ומונחים לפי תחומים - מאחר וכבר נרשמתם ללימודים ואתם אוטוטו מתחילים ללמוד, אתם כבר יודעים איזה תחום אתם הולכים ללמוד ומה הכיוון שלכם. לכן אתם כבר יודעים אילו מושגים מקצועיים אתם צריכים להכיר ואילו מונחים מקצועיים כדאי שתלמדו. בין אם נרשמתם ללימודי רפואה או ללימודי משפטים, לימודי כלכלה או לימודי תעשייה וניהול- חשוב שתדעו מראש את עולם המושגים הצפוי לכם ותתמקדו בו. ברגע שאתם יודעים מה אתם הולכים ללמוד וגם מה הכיוון המקצועי שלכם לאחר מכן תוכלו למקד את הלימודים שלכם באנגלית לשפר את היכולת שלכם בשפה באופן כללי וגם להתמקצע בתחום שלכם. כך כל הדוגמאות בקורס שלכם יכולות להיות מהעולם המקצועי שלכם וכל התרגולים שתעשו יכולים להיות קשורים לתחום הלימודים שלכם.

'בחן את עצמך' נועד לבדוק את רמת הידע והמיומנויות שלכם בתחומים שונים ונבחרים ובמקרה הזה - באנגלית. ברגע שתבחנו את עצמכם ללא הכנה מראש תקבלו תמונה מדויקת ואקטואלית של הרמה שלכם בשפה האנגלית וכך תוכלו לדייק את בחירת הקורס באנגלית על מנת לשפר את היכולות והמיומנויות שלכם בשפה לקראת הלימודים ולאחריהם.