3 דרכים לייצר מוטיבציה ללמוד אנגלית

04 בינו׳ 2022

מוטיבציה. רצון ללמוד. כוח להשקיע ובאמת להבין את מה שלומדים. גם כשאנחנו יודעים כמה זה חשוב ללמוד נושא מסוים כמו לדוגמא ללמוד את השפה האנגלית, אנחנו לא תמיד מצליחים לגייס את המוטיבציה לעשות זאת. הרבה פעמים זה בגלל שאנחנו לא מתחברים לנושא שאנחנו צריכים ללמוד, או שקשה לנו להבין את החומר. לפעמים זה גם כי אנחנו עמוסים בהרבה דברים אחרים שמעניינים אותנו יותר ואלינם אנחנו מצליחים לגייס את הרצון ואת החשק ללמוד. 

השפה האנגלית היא חשובה לכל תחומי החיים שלנו - אם זה לימודים, עבודה, טיול בחו"ל או חיים אישיים והתנהלות במדיה החברתית וברחבי הרשת. ובכל זאת לחלק מאיתנו מאוד קשה ללמוד אותה. אז איך בכל זאת מגייסים מוטיבציה ללמוד אנגלית?

קבלו שלוש דרכים לייצר את המוטיבציה ובאמת ללמוד את השפה האנגלית כמו שצריך!

דרך ראשונה לייצר מוטיבציה ללמוד אנגלית - להבין למה

ברגע שיש לכם סיבה טובה ללמוד אנגלית ואתם יודעים למה אתם רוצים או צריכים ללמוד את השפה - יהיה לכם יותר קל להשקיע וללמוד אותה. אם תדעו מה הסיבה שלכם ותזכרו אותה בראש לאורך כל הזמן - יהיה לכם יותר קל ללמוד את השפה.

אם למשל אתם ממש רוצים להתקבל לעבודה מסוימת שדורשת אנגלית - כבר יש לכם סיבה להשקיע בלימודי השפה. אם אתם מתכננים טיול לחוץ לארץ אפילו למדינה שאינה דוברת אנגלית - זו השפה הבינלאומית שתאפשר לכם להסתדר כמעט בכל מקום בעולם וזו כבר סיבה טובה ללמוד את השפה. בכל פעם שאתם נתקלים בקושי לשבת ללמוד - הזכירו לעצמכם את הסיבה שבגינה אתם לומדים אנגלית וכבר תרגישו מחויבים יותר למשימה.

דרך שניה לייצר מוטיבציה ללמוד אנגלית - למצוא תוכנית מתאימה ומותאמת:

כל אחד לומד אנגלית בצורה אחרת ולא כל צורת למידה או תוכנית לימוד שפות מתאימה לכל אחד. ממש כמו אימון כושר פרטי בו בונים תוכנית מותאמת אישית או מצטרפים לתוכנית קיימת שמתאימה לכם - כך גם בלימודי אנגלית. בדקו את מגוון הקורסים און ליין ואוף ליין שמוצעים בשוק, התיעצו עם חברים שלומדים אנגלית או כל שפה אחרת. קראו, לכו לפגישות עם יועצי לימודים ומורים ובחרו את התוכנית המתאימה עבורכם. ברגע שתתחילו ללמוד אנגלית ברמה שלכם, בדרך שנוחה לכם בתנאים שמתאימים לכם ובקצב מותאם - כבר יהיה לכם קל יותר ללמוד את השפה והמוטיבציה ללמוד אותה תעלה בהתאם.

דרך שלישית לייצר מוטיבציה ללמוד אנגלית - ליצור ולייצר סביבת לימודים מתאימה:

לאחר שבחרתם תוכנית מתאימה והחלטתם להשקיע וללמוד - הצעד הבא הוא לשמור על סביבת לימודים מתאימה. וזה אומר לנטרל רעשים חיצוניים, ללמוד בצורה רצינית במקום שניתן ללמוד בו ובאופן עקבי. גם אם החלטתם לקחת קורס אנגלית און ליין של למידה עצמאית חשוב שתייצרו לכם שעות לימוד ושעות תרגול מעבר לשעות של הקורס, וגם תצטרפו לקבוצת למידה שתתמוך בכם ותסייע לכם להתקדם. אם החלטתם ללמוד בקבוצה תדאגו שזו תהיה קבוצה ברמה שלכם ובקצב שלכם שתומכת בכם ומסייעת לכם להתקדם ולא מלחיצה אתכם או משאירה אתכם מאחור.

השיטה של וולסטריט היא שיטה מוכחת ללימודי אנגלית בתוכניות מותאמות לצורך ולדרישות של כל תלמיד ותלמידה. הקורסים והשיעורים המוצעים מאפשרים ללמוד את השפה בצורה נוחה, מהנה ומלמדת כך שבכל שיעור המוטיבציה שלכם והרצון שלכם להמשיך ללמוד ולהעמיק בשפה יעלה בהתאם. התמדה בתהליך הלמידה וספירת הצלחות- קטנות וגדולות- במהלך הלמידה עצמה יסייעו לכם גם להאמין בעצמכם וביכולת שלכם וגם יעוררו את המוטיבציה שלכם להמשיך ללמוד.