סדנאות באנגלית לחברות וארגונים

26 בנוב׳ 2021

סדנאות באנגלית לחברות וארגונים

 

וול סטריט בית הספר המוביל ללימוד אנגלית מציע קורסי אנגלית עסקית המותאמים במיוחד לחברות וארגונים הפועלים בשווקים הבינלאומיים. כיום, במרבית החברות נדרשים העובדים לידע באנגלית במהלך העסקים היומיומי והשפה האנגלית הפכה לכלי עבודה הכרחי. שיטת וולסטריט ללימוד אנגלית כשפה שניה הוכיחה עצמה במדינות רבות ברחבי העולם ובישראל בפרט. מכיוון שלא תמיד יש לעובדים ומנהלים זמן לקורס מלא, או שהם אינם נדרשים לקורס אלא לחיזוק ידע או שיפור תחום ספציפי, הקמנו בוול סטריט מגוון סדנאות קצרות טווח המיועדות לדרישה זו בדיוק.

העולם המודרני והטכנולוגיות המשוכללות, בנוסף לשיטות עבודה חדשות כתוצאה ממשבר הקורונה, גרמו לכך שהשוק הפך להיות משוק מקומי, לשוק גלובאלי עולמי, וברובו פועל באמצעות שיטות וקורסים עסקיים אונליין. כל בעל עסק מבין את החשיבות הכלכלית של לפרוץ קדימה אל השוק העולמי, ולעשות עסקים בינלאומיים. השוק העולמי הינו תחרותי ביותר, ועל מנת להשתלב בו זקוקים לעובדים מקצועניים, בעלי גישה שיווקית שיצליחו לעניין ולרתק אנשים ממדינות שונות. יצירת שפה משותפת הינה המפתח לפתיחת דלתות והזדמנויות.

במהלך הקורסים והסדנאות המשתתפים מקבלים כלים חשובים ופרקטיים, אשר יגרמו להם להצליח באופן מידי לדבר בצורה הנכונה. הקורסים מיועדים למנהלי עסקים, אנשי שיווק, ובעצם לכל העובדים אשר מעוניינים לפעול מול השוק העולמי בצורה האינטלקטואלית והמוצלחת ביותר.

להלן פירוט מקצת מן הסדנאות אותם אנו מציעים לחברות וארגונים. הסדנאות שלנו נועדו לספק את הכלים המעשיים הדרושים לתפקוד מקצועי עם ביטחון באנגלית בבמה העסקית הבינלאומית. הסדנאות מכסות מגוון רחב של נושאים עסקיים מעשיים כמו מצגות, מיילים, שיחת חולין, משא ומתן וכו'. הסדנה יכולה להתקיים במשרדי הארגון או החברה או להתבצע באופן מקוון:

כתיבת מייל באנגלית:

בסדנה זו נעלה את מיומנות כתיבת הדוא"ל שלך לשלב מקצועי יותר. למדו כיצד ליצור אימיילים יעילים, בעלי ביצועים גבוהים, על ידי פיתוח אסטרטגיות קלות לשימוש ובאנגלית, לכתיבת אימיילים ברורים ויעילים המעבירים את המסר שלכם בצורה פורמלית ובאדיבות.

הכנת מצגת ופרזנטציה באנגלית:

כישורי עובד או מנהל בהכנת מצגת הם הכרחיים להצלחה של העובד בארגון, ושל הארגון כלפי לקוחותיו. סדנה זו מתמקדת בנושאים כגון: בטחון עצמי בפרזנטציה, מילון מונחים, תרגול המצגת, משוב תוך כדי המצגת ועוד, וכל זה באנגלית.

סדנה לשיפור מיומנות משא ומתן באנגלית:

שפר את יכולות המשא ומתן שלך ואת הביטחון הדרוש כדי לנהל משא ומתן באנגלית. להיות מסוגל להשתמש במיומנויות אלה ביעילות בכל תחומי החיים שלך במשא ומתן רשמית ובנימוס עם זרים.

סדנה ללימוד אנגלית חשבונאית ופיננסית:

לפתח, להרחיב ולשפר את המיומנות שלך באנגלית בעולם העסקי פיננסי. בסדנה זו, התלמידים ילמדו על תחומים שונים מעולם התוכן העסקי ויקבלו כלים אמיתיים לשימוש בתעשייה הפיננסית באנגלית.

תקשורת בינלאומית באנגלית:

בעולם של ימינו, ללמוד להבין ולתקשר ביעילות ברגישות ובצורה נכונה בין תרבויות הוא חיוני. בסדנה זו נתמקד בנושאים כגון: שיחות חולין, אימיילים, טקסטים, התנהגויות ומצגות, תוך העלאת המודעות וגישור על הפער החוצה תרבותי.

 

ליצירת קשר עם יועצת לימודים עסקיתלי חינגלי

דוא"לbusiness@wsi.co.il

טלפון: 2044*