היתרונות בקורס לשיפור אנגלית

11 באפר׳ 2023

אם אתם מעוניינים לשפר את האנגלית שלכם ומתעניינים בלימודי אנגלית יש לפניכם הרבה מאוד התלבטויות -התלבטות בין לימודי אנגלית אונליין או לימודי אנגלית בכיתה, התלבטות בין לימודי אנגלית בקבוצה או לימוד אנגלית לבד, והתלבטות אם ללמוד אנגלית באופן עצמאי או להירשם ללימודים דרך קרוס לשיפור אנגלית. נכון, כשאתם לומדים באופן עצמאי אתם לומדים בקצב שלכם ובתנאים שלכם אבל קחו בחשבון שלצורך שיפור האנגלית בצורה משמעותית ומדידה, דווקא קורס יעזור לכם יותר. אז איך מחליטים? טוב ששאלתם.

היתרונות והחסרונות של לימודי אנגלית אונליין בקורס:

היתרון העיקרי של לימודי אנגלית אונליין ושל קורס שיפור אנגלית הוא האפשרות לתרגל שיחה עם אנשים במצבים שונים ועל ידי כך לשפר את יכולת הביטוי בעל פה שלכם ולצבור ביטחון כאשר אתם משוחחים באנגלית עם זרים. יתרון נוסף ומשמעותי של לימודי אנגלית בקורס עם עוד תלמידים הוא הליווי הצמוד של הצוות המלמד, שבודק את ההתקדמות שלכם, מעודד אתכם, מסייע לכם כשאתם נתקלים בקשיים וגם מודד את היכולת שלכם ומצביע על נקודות לשימור ונקודות לשיפור לאורך הקורס ובסופו. יתרון נוסף הוא הפן החברתי של תלמידים נוספים שנמצאים פחות או יותר ברמה הלימודית שלכם ואיתם אתם יכולים לפתח קשרים חברתיים מעבר לקורס.

החיסרון העיקרי של למידה משותפת עם עוד תלמידים בקורס הוא שייתכן ותמצאו את עצמכם עם תלמידים ברמה מתקדמת יותר מכם או פחות מכם וכך תצטרכו להתאים את עצמכם והקצב לא יהיה אחיד ונכון עבור כל תלמיד ותלמיד. כמו כן, לתלמידים שאוהבים את השקט שלהם ומבינים לבד תוך כדי קריאה ייתכן והשאלות של תלמידים אחרים או רעשים בקורס יפריעו להתרכז.

היתרונות והחסרונות של לימודי אנגלית באופן עצמאי:

היתרון המשמעותי ביותר של לימודי אנגלית באופן משמעותי הוא שאתם יכולים לבחור באופן עצמאי את לוח הזמנים שלכם. כמו כן אתם מחליטים איפה ומתי אתם יושבים ללמוד, אילו נושאים מעניינים אתכם וגם יש לכם את האפשרות לדלג על נושאים לא רלוונטיים או פחות מעניינים. יתרון נוסף של למידה עצמאית הוא האפשרות להתקדם בקצב שלכם לפי היכולת והרצון מבלי לחכות לתלמידים מתקשים או לנסות ולהדביק את הקצב עם תלמידים טובים יותר.

החיסרון העיקרי בלימוד עצמאי באנגלית או בכל מקצוע לצורך העניין הוא העובדה שיש צורך במשמעת עצמית גבוהה מאוד בכדי להתמיד לאורך זמן בשיעורים ולהתקדם. חיסרון נוסף הוא העובדה שאין ליווי של איש צוות בכדי שימדוד את המעקב ואת ההתקדמות וגם יענה על השאלות בעת הצורך.

אז איך לומדים אנגלית? משלבים קורס שהוא גם וגם!

קורס לשיפור אנגלית של בית הספר המוביל ללימודי אנגלית וולסטריט מאפשר לתלמידים לשלב בין שני העולמות וללמוד באופן עצמאי אונליין כחלק מכיתה דיגיטלית, לימודים בקבוצות קטנות אונליין ובסניפים וגם פעילויות חברתיות באנגלית. בצורה כזו התלמיד שמצטרף לקורס יכול ליהנות מכל היתרונות של שתי השיטות- הוא לומד בצורה מותאמת בלוח זמנים גמיש ונוח עבורו ביחד עם ליווי צמוד של מורה דובר אנגלית ופעילויות בקבוצה.  

כיתות הלימוד מותאמות לפי רמת הידע והיכולת של כל התלמידים ומכיוון שמדובר בקבוצות קטנות אף תלמיד לא מרגיש שמתקדמים מהר מדי או לאט מדי והמורה יכול לתת יחס אישי ותשומת לב פרטנית לכל אחד ואחת מתלמידי הקורס. השילוש של שתי שיטות הלימוד בקורס אחד משפרים בצורה משמעותית את רמת האנגלית של התלמידים ואת יכולת ניהול השיחה שלהם באנגלית. 

רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם? ← לחצו כאן ובדקו

ליצירת קשר עם יועצת לימודים עסקית: לי חינגלי

דוא"ל: business@wsi.co.il

טלפון: 2044*

וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל