6 סיבות מצויינות מדוע כדאי ללמוד לדבר אנגלית?

14 ביולי 2021

ידוע שאנגלית היא "שפה של הזדמנויות", מדוע? מאחר שמדברים אנגלית כמעט בכל מדינה בעולם!

אנשים רבים מתחילים ללמוד לדבר אנגלית "פשוט ככה", בלי לחשוב על התועלות של למידת השפה על חייהם או מדוע לימודי השפה האנגלית כל כך חשובים לביצועים שלהם בכל תחומי החיים. כיום אנגלית היא השפה הנפוצה ביותר בעולם העסקים, אנגלית היא השפה הרשמית של למעלה מ -50 מדינות בעולם והשפה המועדפת כשפה שנייה במדינות שאינן דוברות אנגלית.

אם אתה שואל את עצמך: "למה חשוב ללמוד אנגלית?" או "למה אני צריך ללמוד לדבר באנגלית?"

הנה 6 סיבות מדוע!

אנגלית בעולם העסקים:

בעיקרון, בשל הגלובליזציה של הכלכלה והעסקים, רוב החברות זקוקות לעובדים שיכולים לתקשר עם קונים זרים והשפה שנבחרה לכך היא אנגלית. כיום, כל חברה שמכבדת את עצמה בוחרת את הצוות המקצועי שלה לאחר בדיקת יכולותיו להתמודד עם העבודה המוצעת, ובנוסף לאחר בדיקת רמת האנגלית של העובד.

אם אתה יכול לדבר אנגלית ברמה עסקית גבוהה יש לך:

  1. הזדמנויות עבודה טובות יותר - בעיקר בתחומי המכירות, הניהול, השיווק, הבנקאות, התקשורת, התרגום ועוד.
  2. הסתברות גבוהה יותר להתקבל לעבודה בחברות בינלאומיות - ולאחר מכן את האפשרות לקבל משכורות טובות יותר וקידום בתפקיד.

אנגלית בעולם התרבות הפופולרית:

רבים מהסרטים, השירים והספרים המובילים בעולם מופקים באנגלית. כמה מהנה יהיה לצפות בסרט ללא כתוביות? או להבין את השיר שאתה כל כך אוהב מבלי לתרגם אותו?

אנגלית בתחום הטכנולוגיה:

המדינות המתקדמות ביותר מבחינה טכנולוגית בעולם משתמשות באנגלית כדי לתקשר את ההתפתחויות שלהן, גם אם היא אינה שפת האם שלהן. רוב דפי האינטרנט כתובים באנגלית, כך שרק שפה אחת - אנגלית - נותנת לך גישה מלאה כמעט לכל מידע שקיים באינטרנט. יתר על כן, אתה יכול לקחת חלק בפורומים ודיונים ללא צורך בתרגום.

בתחום החינוך:

אנגלית היא המפתח לכמה מן האוניברסיטאות הטובות ביותר בעולם. רוצה לקבל הזדמנות להיכנס לאוניברסיטאות ידועות? אז אתה בהחלט חייב ללמוד לדבר אנגלית. הרווארד, אוקספורד, קיימברידג', MIT- הן בין 10 האוניברסיטאות המובילות בעולם וקבלת תואר באחד ממוסדות אלה יאפשר לך להתחיל את הקריירה שלך ביתרון אדיר. (על לימודי אנגלית לתואר שני בחו"ל - כתבנו כאן)

בתחום המדע:

מדענים צריכים לתקשר את תוצאות המחקר שלהם על ידי פרסומם בכתבי עת מדעיים מקצועיים או על ידי מפגש עם מדענים אחרים פנים אל פנים בכנסים שבהם הם יכולים להציג את המסמכים שלהם להסביר את הממצאים אליהם הגיעו, אשר באופן כללי מייצגים את ההתקדמות המדעית. בכל דרך שיבחרו, הם צריכים להשתמש באנגלית כשפת תקשורת, אם ברצונם שהממצאים שלהם יחצו מעבר לגבולות לאומיים ויצליחו להשפיע על מדענים אחרים בעולם.

בעולם הספרות:

חלק מן הסופרים הקלאסיים המפורסמים ביותר בעולם כתבו באנגלית, ואף על פי שרבות מעבודותיהם תורגמו לשפות שונות, היכולת לקרוא אותן כפי שהן נועדו להיקרא- בשפה המקורית שלהן - תאפשר לך להעריך את יצירות האמנות האלה כראוי ולהבין את המסר האמיתי שהמחבר רצה להעביר, מסר שלעיתים אובד בתרגום.

מלבד כל הסיבות שהוזכרו לעיל, לימוד אנגלית יכול להיות כיף!

היכולת לדבר באנגלית, ליצור חברויות חדשות, לנסוע למדינות שונות להכיר אנשים חדשים, להכיר את התרבות שלהם, הרגלים, מסורות, ומי יודע? אתה אפילו יכול לפגוש את אהבת חייך.