5 סיבות מצוינות לרכוש לילדיכם קורס אנגלית אונליין לילדים

12 בינו׳ 2023

שפה היא כוח וערך ואמצעי תקשורת, לכן אין זה כלל מפתיע שהורים היום מעוניינים שילדיהם ילמדו אנגלית כמה שיותר מוקדם. ידיעת האנגלית מגיל מוקדם מאפשרת לילדים להתפתח ולהתקדם ולהגיע לשלבים מאוחרים ובוגרים יותר כאשר קל להם יותר עם השפה והתקשורת בה. אחת הצורות הנוחות ביותר ללמד אנגלית לילדים היא על ידי קורס אנגלית אונליין שמותאם עבורם מבחינת רמה וידע, נושאים וקצב התקדמות ומאפשר להם ללמוד אנגלית בכיף ולהתקדם בשפה בקלות.

מתלבטים לגבי רכישת קורס אנגלית אונליין?
קבלו 5 סיבות שיעזרו לכם להחליט:

  1. ילדים קטנים (ובקטנים אנחנו מדברים על גיל 4) לא נרתעים מללמוד משהו חדש ואין להם מחסומי שפה כמו לילדים גדולים יותר או למבוגרים. הם סקרנים, הם רוצים ללמוד והם פתוחים לרעיונות חדשים. ברגע שמנגישים אנגלית לילדים כבר מגיל צעיר הם לא נרתעים מהשפה אלא נהנים ממנה ורוצים ללמוד יותר. ברגע שאתם מאפשרים להם ללמוד אנגלית אונליין הם משחקים, קוראים, לומדים ונהנים.

     

  2. העולם היום מתנהל באנגלית - כמעט כל דבר ברשת היום הוא באנגלית, גם המשחקים של הילדים, האפליקציות, המדיות החברתיות ואפילו סרטונים וסרטים. הילדים של היום מכירים מילים באנגלית ומשתמשים בהן מבלי לחשוב על כך שמדובר בשפה זרה שצריך ללמוד ולכן אם יבינו את החשיבות של ידיעת השפה ושימוש בה בכדי להתקדם במשחקים וברשת האונליין - הם ירצו ללמוד אותה.

    השיטה הייחודית של בית הספר המוביל ללימודי אנגלית "וול סטריט" הינה שיטת הלימוד הרב חושי - שיטה המותאמת לילדים ומאפשרת להם לימודים אונליין באופן חווייתי, הם צופים בסרטים, מקשיבים לשירים, משחקים ולומדים אנגלית תוך כדי בצורה מהנה.

     

  3. למרות שמדובר בילדים קטנים שאולי אפילו עדיין נמצאים במסגרת של גן, לימודי אנגלית בגיל צעיר יעזרו להם להתקדם בבית הספר. ברגע שהם יתחילו ללמוד אנגלית בכיתה ובמקביל ילמדו במסגרת חיצונית או שילמדו עד בית הספר - כך יהיה להם קל יותר להבין, להצליח ולהתקדם גם בבית הספר. מכיוון שהלימודים היום מתבצעים גם בכיתות וגם בזום, ילדים שייחשפו בגיל צעיר ללימודי אנגלית אונליין יוכלו לרכוש הן את הכלים של השפה האנגלית והן את הכלים של לימודי אונליין ובכך להתקדם מהר יותר משאר התלמידים בכיתה גם במקצועות אחרים.

     

  4. שליטה בחומר וידע משפרים את הביטחון העצמי של הילד, וכך גם בשפה האנגלית. ברגע שהם ידעו לדבר אנגלית בצורה טובה הם יזכו ליתרון לימודי וליתרון חברתי וגם להערכה בקרב הסגל הלימודי ובקרב המבוגרים. ידיעת השפה תגרום להם להרגיש בטוחים בעצמם ותספק להם תחושה של הצלחה. מכיוון שהעולם היו הוא אונליין ורובו וירטואלי השילוב של ידיעת השפה האנגלית ביחד עם ידיעת השימוש ותפעול תוכנות שונות ואפליקציות למיניהן תאפשר להם להוביל ולפתח מסוגלות וביטחון עצמי בהתאם.

     

  5. אחד מהקשיים הגדולים בלמידת השפה האנגלית בגיל מבוגר הוא סיגול המבטא הנכון. מכיוון שלימודי אנגלית נעשים אונליין ניתן לשמוע את הדיבור ואת צורת הביטוי של המילים השונות, ללמוד אותו, לחקות אותו ולסגל אותו בדיבור עצמו. כאשר מדובר בילדים קטנים הפעולה קלה הרבה יותר דבר המאפשר להם לסגל לעצמם מבטא בדיבור בשפה האנגלית כאילו היא שפת האם שלהם רק מהקשבה וחיקוי של הצורה בה המורה מבטאת את המילים.

כפי שניתן לראות ישנן לא מעט סיבות שמספקות הסברים עבור רכישת קורס אנגלית אונליין. הורים מוצאים לא מעט כסף על לימודים של הילדים שלהם, חוגים, שיעורים פרטיים והתקדמות אישית - קורס אנגלית לילדים הוא אחת ההוצאות המומלצות והטובות ביותר עבור ילדים קטנים!

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר בטלפון: 2044*

רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם? ← לחצו כאן ובדקו

וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל