מחפש קורס אנגלית אונליין לבני נוער? מצאת!

13 ביולי 2022

הנוער של היום יודע מה הוא רוצה וגם יודע בדיוק כמה זה עולה, מה הכי משתלם ואיפה כדאי לרכוש את זה. הם יודעים למצוא בן רגע אונליין את מה שהם מחפשים, להשוות מחירים, לבדוק את כל האופציות הקיימות ולבוא אליכם עם הצעת מחיר או בקשה למשפר כרטיס האשראי. כך שכאשר מדובר בלימודי אנגלית, רכישת קורס אנגלית אונליין מתבצע בדיוק אותו הדבר, וזו דווקא הוצאה שתשמחו לשלם עליה.

אנגלית לנוער חשובה מאוד לעתיד שלהם:

כהורים אנחנו רוצים שהילדים שלנו יצליחו ויתקדמו, ילמדו ויתמידו. אנחנו דואגים להם לעתיד, שילמדו בבית הספר- יכינו שיעורים ויצליחו במבחנים, יקבלו תעודת בגרות ויתקבלו ללימודים גבוהים או לעבודה טובה. בכדי לעשות את כל זה יש צורך באנגלית. לימוד אנגלית לבני נוער לא חייבת להיות רק שיעור בכיתה שהם לומדים במסגרת בית הספר ומכיוון שמדובר באחד התחומים והנושאים החשובים ביותר- רכישת קורס אנגלית אונליין לבני נוער הוא דבר שחשוב מאוד שהורים למתבגרים יבדקו ויבחנו בכדי לסייע לילדיהם בלימוד השפה האנגלית.

מכיוון שהעולם כולו מתנהל באנגלית סביר להניח שהמתבגרים שלכם כבר משתמשים שפה אפילו מבלי לדעת כמה אוצר המילים שלהם גדול. הם גולשים ברשתות החברתיות, צופים בסרטים, מקשיבים לשירים ומשחקים באפליקציות וכל אלה הם עושים באנגלית. ברגע שהם מתקשים בשפה הם יתקשו לנווט ברשת, להצליח במבחן, לשחק עם חברים והביטחון העצמי שלהם יפגע. כן, הבנתם נכון - אנגלית למתבגרים חשובה לא רק מבחינה לימודית אלא גם מבחינה חברתית.

הסיבות שבני נוער צריכים ללמוד אנגלית:

  1. שיעורים ומבחנים בכיתה והכנה לבגרויות
  2. הבנה של סרטים, סרטונים ושירים
  3. תקשורת עם חברים במדיה החברתית
  4. ניווט אונליין במנועי החיפוש ובאתרים השונים
  5. טיולים בחו"ל לפני צבא או אחרי צבא
  6. להתקבל לעבודה בהמשך
  7. לימודים גבוהים

כפי שאתם רואים ישנן מספיק סיבות עבור בני נוער ללמוד את השפה האנגלית בכדי להתקדם בחיים שלהם כבר מימי בית הספר.

הסיבות של רכישת קורס אנגלית אונליין לבני נוער:

  1. קבוצות לימוד מגוונות שמחולקות לפי גילאים ולפי רמת הלימוד של התלמידים בקבוצה.
  2. למידה מתקדמת המשלבת כיתת לימוד דיגיטלית וליווי במקביל שהינו אישי ומותאם לכל אחד מהתלמידים והתלמידות בכיתה.
  3. לימוד משותף עם תלמידים בטווח גילאים זהה מכמה מקומות שונים בעולם דבר המאפשר יצירת קשרים חברתיים מעבר לשעות הלימוד ותרגול של השפה האנגלית בדיבור קריאה וכתיבה.
  4. תכני לימוד המותאמים לעולמם של בני הנוער ובכך שומרים עליהם ערניים עם רצון להקשיב ללמוד ולהצליח.
  5. קריאה ודיבור בצורה חווייתית ומעניינת עם פידבקים חיוביים ואתגרים כיפיים שמאפשרים להם לחוות הצלחה ותורמים לביטחון העצמי שלהם.

שיטת הלימוד הייחודית של אנגלית לנוער של וולסטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית, הינה שיטה מוכחת המבוססת על מערך לימוד עצמאי שמבטיח הצלחה לאורך זמן. בני נוער בלימודי אנגלית אונליין משפרים בצורה משמעותית את רמת האנגלית שלהם, נחשפים לבני גילם בארץ ובעולם ונהנים ממערך לימודים גמיש. מבחינת בני הנוער עצמם מדובר בסוג של חוג מהנה מקדם ומלמד כאשר ההורים רואים את התמורה בעד ההשקעה בדיווחים שהם מקבלים מהמורים על ההתקדמות של הילדים בלימודים במהלך הקורס.

כך שאם המתבגר או המתבגרת הפרטיים שלכם ניגשים אליכם עם הבקשה ללמוד אנגלית ועם מחקר שכבר עשו ברשת על קורס לימודים אנגלית אונליין וקורסים שמתאימים לבני נוער, בדקו את קורס אנגלית אונליין של וולסטריט טרם הרשמה...
אם הם לא מצאו אותו קודם 😊 

רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם באנגלית? ← לחצו כאן ובדקו

ליצירת קשר עם יועצת לימודים: לי חינגלי

דוא"ל: csc@wsi.co.il

טלפון: 2044*

וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל