לימודי אנגלית כבר מגיל הגן

22 ביולי 2021

לימודי אנגלית לגיל הצעיר ולילדים קטנטנים כבר בגילאי גן הם חשובים, ואין היום הורה שלא מודע לכך. נכון, הם לא צריכים להגיע לכיתה א כשהם דוברים את השפה האנגלית כמו שהם דוברים את השפה העברית אבל חשוב שהם ילמדו אותה בגיל כמה שיותר צעיר. 

לצורך כך פיתחו לימודי אנגלית לצעירים שמותאמים ללימוד כבר מגיל הגן.

איך זה עובד?

לדאוג לעתיד של הילדים שלנו 

אנחנו דואגים לעתיד של הילדים שלנו עוד לפני שהם נולדו ואחד מהדברים החשובים ביותר הם לימודים. בכדי שהם יתפתחו ויצליחו במיוחד בעולם של היום הם צריכים ללמוד אנגלית ויפה שעה אחת קודם. אנגלית היא הפה הבין לאומית ששולטת בעולם ולכן חשוב שמעבר לשפה העברית הילדים שלכם יתחילו ללמוד את השפה האנגלית מגיל צעיר כלומר, כבר בגן. כן, ילדים בגיל 4 כבר יכולים ללמוד אנגלית ולהצליח לדבר אנגלית בצורה שוטפת עוד לפני שיתחילו את הלימודים בבית הספר היסודי.

אין באמת גיל שאפשר להתחיל או מומלץ להתחיל בו לימודי אנגלית והדעות בנושא חלוקות. בעבר היה נהוג להתחיל את לימודי השפה האנגלית מגיל 7 כלומר, מבית הספר היסודי ולא לפני כן. היום כבר יש אפשרויות לימוד רבות יותר ומגוונות יותר והחשיבות של ידיעת השפה האנגלית גדלה והתפתחה ולכן מוצעים שיעורי אנגלית לעולים לכיתה א'ויש הורים שמדברים עם הילדים שלהם את השפה כבר מגיל אפס. אם זו שפת האם שלכם או שאתם דוברים אנגלית באופן יום יומי חשוב לדבר עם הילדים כמה שיותר שכן השפה הנוספת תוטמע בהם מהר יותר ובצורה טבעית. במידה ולא - הגיל בו מתחילים ללמוד אנגלית תלוי ביכולת של הילדים שלכם, ברצון שלהם ללמוד להתמיד ולהשקיע. ושלכם כהורים גם.

היתרונות של לימודי אנגלית לגיל הצעיר

כשאנחנו אומרים לגיל הצעיר אנחנו מתכוונים לילדים שטרם התחילו את הלימודים בבית הספר היסודי כלומר, לימודי אנגלית לילדים בגילאי גן. אם החלטתם ללמד את הילדים שלכם את השפה האנגלית, או כל שפה נוספת לצורך העניין, כבר בגיל צעיר חשוב שתעשו זאת בצורה מסודרת כך שהילדים שלכם יקבלו את הכלים הנכונים ואת הבסיס לשפה ומכאן יוכלו רק להשתפר ולהתפתח.

קיימים שיעורי אנגלית לעולים לכיתה א פיזית אצל מורים באופן פרטי או בקבוצות של ילדים באותם גילאים ואותה רמה כך שהם יוכלו להכיר חברים חדשים וללמוד את השפה בצורה חווייתית ומעניינת לרכוש כלים וידע כבר בגיל צעיר וכמובן להתפתח בסביבת בני גילם. אפשרות נוספת היא להירשם ללימודי אנגלית לילדים צעירים - קורס אונליין של וולסטריט, בהתאם לגיל של הילד ולרמה שלו וכמובן ליכולת הלמידה שלו ולאפשר לו להתקדם בלימודי האנגלית אונליין בצורה מובנית ונוחה וכמובן מותאמת גיל וחווייתית.

ילדים שמתחילים ללמוד אנגלית, או כל שפה זרה לצורך העניין, כבר בגיל צעיר קולטים מהר יותר ומגיעים לרמה גבוהה יותר מהר יותר. עצם העובדה שהם יכולים לשלב את הלימודים עם משחק והנאה ולהתקדם ולרכוש שפה נוספת מבלי להרגיש עדיין שהם תחת מעטה של לימודים בכיתה הוא יתרון משמעותי שכדאי לנצל. 

חשוב כמובן להתאים את רמת הלימודים ואת צורת הלימוד לגיל הילד ולא להפוך את לימודי האנגלית למעמסה כבר בגיל צעיר שתגרום להם להגיב בצורה הפוכה ולא לרצות ללמוד את השפה האנגלית. ככל שתתחילו ללמד את הילדים שלכם אנגלית בגיל מוקדם יותר- כשהם מוכנים, רוצים ויכולים, כך הם ירוויחו את היתרון של שפה נוספת ואתם תתנו להם את הקפיצה הראשונה שהם צריכים בעולם של היום.

רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם באנגלית? ← לחצו כאן ובדקו

ליצירת קשר עם יועצת לימודים: לי חינגלי

דוא"ל: csc@wsi.co.il

טלפון: 2044*

וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל