לימודי אנגלית לילדים בכיתה ב'

07 בספט׳ 2022

לימוד אנגלית בכיתה ב' - לא רק שזה אפשרי, זה אפילו מומלץ ורצוי. למה? כי ככל שהילדים שלכם יתחילו ללמוד אנגלית מוקדם יותר במהלך החיים שלהם כך הם יתחברו יותר לשפה ויטמיעו אותה כשפה לכל דבר ועניין, וכשהם יהיו מבוגרים הם ידברו אנגלית בצורה שוטפת. כמו כן, הם כבר לא ילדי גן, הם כבר יותר משנה בתוך המערכת הבית ספרית, כך שיש להם כבר הרגלי למידה ויכולת ישיבה והבנה של חומר חדש וזה בדיוק הזמן לרשום אותם לקורס אנגלית לילדים ברמה של כיתה ב ולעזור להם ללמוד אנגלית או לשפר את הידע הקיים אצלם.

לימודי אנגלית לכיתה ב' מחוץ למסגרת הבית ספרית:

את לימודי האנגלית במסגרת של בית הספר מתחילים בכיתה ד' ובחלק מבתי הספר כבר בכיתה ג' אבל אין סיבה שתחכו עד שהילדים שלכם יתחילו ללמוד אנגלית בבית הספר, כשתוכלו לרשום אותם ללימודי אנגלית באונליין דרך אתר של וול סטריט בית ספר לאנגלית. קורס אנגלית לילדים מתנהל ממש כמו חוג וככה גם הילדים מרגישים בו, עם הבדל אחד עיקרי ומשמעותי- הם לומדים ומתקדמים בו - אפילו בלי שהם מרגישים. הם משחקים, שרים, כותבים וקוראים עם בני גילם וכך הם מתרגלים את השפה ולומדים את החוקים והכללים שלה תוך כדי שיח ומשפרים את יכולת הביטוי שלהם באנגלית באופן שוטף, בצורה מהנה וחווייתית. קורס Wall Street Junior זו דרך מצוינת להתחיל ללמד את הילדים שלכם שפה נוספת במסגרת 'חוג' שיקדם אותם וישמור על רמה גבוה של לימודי אנגלית גם אם בבית הספר לא התקדמו בחומר כפי שהיתם רוצים.

אנגלית למתחילים - כבר בכיתה ב!

לימודים בגיל צעיר שונים מלימודים בכיתות הגבוהות יותר בעיקר כי צריך לעניין ולרתק את הילדים בכדי שישבו לאורך זמן יקשיבו וגם יתמידו ויתרגלו. אם בתיכון התלמידים כבר מבינים שעליהם לשבת לאורך שעות, לשנן לתרגל וללמוד למבחן- ילד בכיתה ב עוד לא מכיר את ההתנהלות הזו וגם אין לו מספיק מיומנויות למידה בכדי לבצע אותה. לכן חשוב ללמד אותם בצורה מהנה וחווייתית שתגרום להם לאהוב את השפה האנגלית. לאחר שסיימו ללמוד קרוא וכתוב בעברית בכיתה א והחומר ויכולת הלמידה של אותיות של שפה עוד טרי במוחם, אפשר ורצוי להתחיל ללמד אותם את האותיות של השפה האנגלית תוך הכרות איתן, הכרת אוצר מילים של מילים שמתחילות באות המסוימת שלמדו ותוך כדי ללמוד מילים חדשות, להרחיב את אוצר המילים וגם ללמוד לכתוב אותן ולקרוא אותן. תחילה הם רק יזהו את האותיות ואת המילים וילמדו אוצר מילים ראשוני ובסיסי וזה בסדר גמור- זה הבסיס ללימוד קריאה וכתיבה. אם הילדים שלכם מעוניינים ללמוד אנגלית או שלכם מאוד חשוב שהם ילמדו את השפה האנגלית אז רשמו אותם ללימודי אנגלית דרך קורס אנגלית לילדים בבית ספר ללימודי אנגלית וולסטריט שמאפשר לימוד בסיסי וחשוב שמרכז את כל הידע של הילדים שלכם, בודק את הרמה שהם נמצאים בה ובהתאם לכך מלמדים אותם אנגלית בצורה שמחזקת את הבסיס לשפה ומאפשרת להם להטמיע אותה כשפה שנייה. קורס אנגלית לילדים כולל לימוד האותיות, תחילת כתיבה, אוצר מילים בסיסי ראשוני והתחלה של לימודי קריאה באנגלית. הקבוצות הן קטנות ומותאמות גיל ורמה והלמידה מתבצעת בצורה חווייתית מהנה ומקדמת. לכן אם אתם חוששים שהילדים שלכם לא ילמדו את השפה האנגלית ברמה מספקת בבית הספר ורוצים להעניק להם כלים נוספים ללמידת השפה בררו עוד היום בנוגע לקורס אנגלית לילדים.

רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם באנגלית? ← לחצו כאן ובדקו

ליצירת קשר עם יועצת לימודים: לי חינגלי

דוא"ל: csc@wsi.co.il

טלפון: 2044*

וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל