לימודי אנגלית לילדים כבר מכיתה א'

05 באוג׳ 2021

אם אתם הורים ויש לכם ילדים שרק עברו מהגן לבית הספר היסודי ואתם תוהים ומתלבטים בשאלה 'מאיזה גיל מומלץ להתחיל ללמוד אנגלית' אז המאמר הזה הוא עבורכם. כי כבר בכיתה א' (והאמת היא שכבר בגן) מומלץ לילדים להתחיל ללמוד אנגלית, ואנחנו פה בכדי לספק לכם ההורים כמה טיפים חשובים שיעזרו להם להתקדם.

קורס אנגלית לילדים - כבר מכיתה א:

ילדים הם כמו דף חלק, כמו ספוג שסופג מידע וידע, וצריך לדעת כיצד להנגיש להם אותו ולהעביר להם אותו בצורה נכונה וברורה. כאשר הילד מתחבר לצורה בה מועבר החומר, לדרך בה מלמדים אותו ולמי שמעביר את המידע - הוא משתף פעולה, לומד אפילו מבלי לשים לב ומתקדם. כך גם בלימודי אנגלית לילדים!

הילדים היום נמצאים רוב הזמן או ליין במשחקי רשת או באפליקציות, מקשיבים לשירים וצופים בסדרות, והרוב אם לא הכל, באנגלית. סביר להניח שהם מכירים כבר אוצר מילים לא קטן וגם כמה ביטויים ומשפטים ולכן התשובה לשאלה ששאלנו בפתיח: מאיזה גיל מומלץ להתחיל ללמוד אנגלית? התשובה היא עכשיו ויפה שעה אחת קודם!

בכדי שהם ילמדו את השפה האנגלית בצורה תקנית ונכונה ולא רק את הסלנג שהם שומעים ברשת, עליכם לדאוג שיקבלו את הכלים ואת המידע הנכון ואת זה ניתן להבטיח על ידי הרשמה ללימודים של קורס אנגלית לילדים. קורס כזה מציע לימודי אנגלית למתחילים שמלמד אותם בצורה כייפית ומהנה בקצב שלהם וברמת ההבנה שלהם.

לפני שאתם ממהרים ללמד אותם אנגלית ברמה מתקדמת וודא שהם באמת יודעים את הבסיס ויכולים להתקדם משם בהתאם לגיל ולרמת האנגלית שלהם.

טיפים ללימוד אנגלית לילדים בכיתה א:

ובכל זאת, מדובר בילדים שאך סיימו את גן חובה ועלו לכיתה א. מעבר לעובדה שהם מתרגלים לשבת בכיתה וללמוד- עכשיו מצפים מהם גם ללמוד שפה נוספת. בכדי שיוכלו להטמיע את השפה ובאמת ללמוד אותה כמו שצריך ולקבל את הבסיס לאנגלית כבר בכיתה א, ריכזנו עבורכם כמה טיפים: 

  1. הפכו את זמן המסך לזמן לימוד אנגלית - אם הילד שלכם מחובר למסך והוא גולש הרבה ברשת נצלו את הזמן הזה בכדי שילמד אנגלית. אם הוא משחק במשחק רשת שמדברים בו אנגלית בדקו אם מכיר את המילים ואת המשמעות שלהם, צפו איתו בסרטונים ובסרטים מותאמים לגיל שלו באנגלית כך שילמד את המילים תוך כדי צפיה מהנה. 

  2. למדו אותם את הבסיס - לפני שאתם קופצים איתם לאנגלית מדוברת למדו אותם את האותיות. אם הם לא יכירו את האותיות הם לא יצליחו לקרוא מילים דבר שיקשה עליהם בעתיד. ככל שיכירו את האותיות וילמדו אילו מילים מתחילות בכל אות הם יזהו לבד מילים וכאשר יתחילו ללמוד אנגלית בקורס של ממש או בכיתה הם כבר יכירו את האותיות ויצליחו לקרוא מילים. 

  3. הטיפ הכי חשוב בלימוד אנגלית לילדים בכיתה א או בכלל לילדים - הוא לזכור שמדובר בילדים! היו סבלניים וסלחנים, אפשרו להם ללמוד בכיף ולא לפתח שנאה כלפי השפה ולהתנגד ללימודים. בכיתה א הילדים נתונים תחת הרבה מאוד לחץ ולכן חשוב ביותר לאפשר להם גם מרווח נשימה ולא להכריח אותם ללמוד שפה נוספת בכוח אלא בהנאה. ואם אתם לא מצליחים תמיד תוכלו לברר על קורס אנגלית לילדים כבר מכיתה א ולאפשר להם ללמוד עם ילדים נוספים ומורים מקצועיים שיעבירו להם את המידע בצורה מקצועית ומהנה.

רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם באנגלית? ← לחצו כאן ובדקו

ליצירת קשר עם יועצת לימודים: לי חינגלי

דוא"ל: csc@wsi.co.il

טלפון: 2044*

וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל