איך לומדים אנגלית מאפס?

07 ביולי 2021

הרבה מאוד הורים מעוניינים ללמד את הילדים שלהם שפה נוספת, לרוב אנגלית. בכדי ללמד את הילדים אנגלית צריך להשמיע להם ולהקריא להם אנגלית כבר מגיל קטן אפילו מהרגע שנולדו. לימודי אנגלית לילדים נפוצים מאוד היום כאשר אפילו ילדי גן הולכים לצהרונים באנגלית ולחוגים אחר הצהריים באנגלית. אז איך מלמדים אותם לדבר אנגלית מגיל אפס?

לימודי אנגלית לילדים כבר מגיל צעיר:

ככל שתתחילו לדבר עם הילדים באנגלית מוקדם יותר כך הם יקלטו את השפה וישכילו להשתמש בה בעתיד. הדגש העיקרי הוא לעשות זאת רק אם אתם דוברי אנגלית ברמה של שפת אם או שזו שפת האם שלכם וזאת בכדי שהילדים ילמדו אנגלית תקנית ולדבר בצורה נכונה. במידה ואתם לא, בדקו לגבי לימודי אנגלית לילדים עבורם ולגבי קורס אנגלית למתחילים עבורכם.

הדרך הטובה ביותר ללמוד אנגלית היא לתרגל אותה ולהשתמש בה.

הכנו עבורכם רשימה של 6 טיפים ללימוד אנגלית לקטנטנים שלכם בבית:

  1. קיימו שיחות יום יומיות באנגלית – אם אתם דוברי אנגלית כאמור אז דברו עם הילדים שלכם אנגלית כמה שיותר במהלך היום. נהלו איתם שיחות חולין באנגלית וכך הם יתרגלו את השפה בכל יום. אם אתם לא דוברי אנגלית מצאו מישהו דובר אנגלית שיכול לדבר איתם אנגלית מספר פעמים בשבוע ולתרגל איתם את השפה.
  2. הקריאו להם סיפורים באנגלית – עד שהם ילמדו לקרוא בעצמם (ואז כדאי לרכוש עבורם ספרים באנגלית) קראו להם ספרים באנגלית. ספרי ילדים ופעוטות הם דרך מעולה ללמוד אנגלית- גם למבוגרים. (אגב, עושים זאת לא מעט במהלך קורס אנגלית למתחילים). תלמדו ביחד מילים חדשות, תכירו דמויות ותלטשו את האנגלית שלכם.
  3. האזינו לשירים באנגלית – ככל שתאזינו ליותר שירים ותשמיעו לילדים שלכם יותר שירים האנגלית תחלחל לתוך הבית. שירי תינוקות וילדים, שירי מבוגרים עם קריאת המילים. כל אלה יכניסו את האנגלית בצורה מהנה אליכם הביתה.
  4. צפו בסרטים באנגלית – סרטים, סדרות וגם תוכניות לקטנטנים. את כל אלה ניתן למצוא היום ברשת באנגלית עם תרגום וכך הם יוכלו לצפות בהם באנגלית ולקרוא את העברית או לצפות באנגלית ללא תרגום וללמוד את המילים מגיל צעיר.
  5. למדו ביחד מילים חדשות באנגלית – החליטו שבכל יום אתם לומדים מילה אחת חדשה, תנו להם לבחור את המילה ונסו להשתמש בה כמה שיותר פעמים במהלך היום בכדי ללמוד אותה. לאחר שאתם מרגישים שכבר למדתם אותה ואיך משתמשים בה במשפט - בחרו מילה חדשה למדו אותה והמשיכו כך בכדי להגדיל את אוצר המילים שלכם.
  6. היעזרו במורה פרטי – מורה פרטי יכול לתת תרגילים ופעילויות לילדים ברמה שלהם בהתאם לידע שלהם באנגלית, ליכולת ההבנה שלהם וכמובן לגיל שלהם. בצורה כזו הוא יכול לתרגל איתם את האנגלית בצורה מהנה וללמד אותם את השפה תוך כדי וכך גם לעקוב אחר ההתקדמות שלהם בעזרת מבדקים.

איפה כדאי ללמוד אנגלית?

אז התאמנתם בבית ודיברתם עם הילדים אנגלית וגם האזנתם לשירים וצפיתם בסדרות ובסרטים והכל באנגלית אבל בכל זאת, החיים היום יומיים שלכם מתנהלים בעברית. אם אתם רוצים שהילדים שלכם ילמדו אנגלית בצורה נכונה ובאמת יטמיעו את השפה ויוכלו להשתמש בה בעתיד - אתם וודאי מבררים איפה כדאי ללמוד אנגלית? 

וולסטריט בית הספר המוביל ללימודי אנגלית אונליין מציע קורסים של לימודי אנגלית לילדים בהתאם לגיל, לרמה וליכולת הלמידה. לכן בררו על הקורסים והשיעורים של וול סטריט ואפשרו לילדים שלכם ללמוד אנגלית כבר מגיל צעיר.

רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם באנגלית? ← לחצו כאן ובדקו

ליצירת קשר עם יועצת לימודים: לי חינגלי

דוא"ל: csc@wsi.co.il

טלפון: 2044*

וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל