איך בוחרים קורס אנגלית אונליין למבוגרים?

05 באפר׳ 2024

אנחנו אף פעם לא מבוגרים בשביל ללמוד משהו חדש – גם לא שפה. אנחנו אולי עייפים יותר, פחות פנויים, חושבים שאנחנו לא יכולים ללמוד אבל זו טעות. זה באמת לא משנה בני כמה אתם, אפשר ללמוד בכל גיל – זה תלוי בכם ואיפה תבחרו ללמוד.

מבוגרים רבים למשל מראים התעניינות בלימודי אנגלית מכיוון שהם הבינו שהם לא מבוגרים מדי ושהם יכולים בהחלט ללמוד אנגלית בסיסית או לשפר את האנגלית הקיימת שלהם. אבל לימודי אנגלית למבוגרים הם קצת שונים מקורסים שהצעירים שרק סיימו תיכון לוקחים. לפני שנרשמים ללימודים שכאלה, חשוב לבדוק שהם באמת מתאימים.

קורס אנגלית למבוגרים – איך יודעים שזה מתאים?

לא הרבה מבוגרים יודעים אנגלית כמו הצעירים והסיבות הן פשוטות- בעבר לא לימדו אנגלית בכל המסגרות החינוכיות ואיפה שכן לימדו זה לא היה ברמה שמלמדים היום. כמו כן היום יש חשיפה גדולה בהרבה יותר לשירים באנגלית, ספרים באנגלית וסרטים באנגלית והילדים לומדים לדבר ולהבין מהר יותר בכדי להסתדר בעולם המתקדם. ואותם מבוגרים שלא למדו עד כה אנגלית ולא הבינו מספיק מרגישים שהם לגמרי מאחור ומעוניינים ללמוד לימודי אנגלית אבל כאלה שמותאמים לצרכים שלהם. 

כאשר מחליטים להירשם לקורס אנגלית למבוגרים חשוב לבדוק כמה דברים בסיסיים בכדי לא להתחיל ולגלות שהם לא מתאימים ולא מה שציפיתם בכלל:

  1. אופי הקבוצה – מומלץ להירשם לקבוצה של אנשים שהם בסביבות הגיל שלכם בכדי שתרגישו בנוח. לא בטוח שתתחברו עם קבוצה של צעירים ותמצאו את עצמכם מחוץ לעניינים.

  2. רמת הלימודים – חשוב שתבדקו את רמת הידע של הקבוצה בכדי שכולכם תוכלו ללמוד ביחד ולהתקדם באותו הקצב ולא יהיו בקבוצה כאלה שיודעים יותר וכאלה שממש לא יודעים כלום והקבוצה לא תתקדם ביחד.

  3. נגישות הסניף – במידה ואתם צריכים להגיע עם תחבורה ציבורית או שאתם צריכים סניף נגיש מבחינת חניית נכים, מבחינת כניסה לסניף בו לומדים חשוב שתדעו זאת מראש ולא תירשמו ללימודים בסניף מרוחק ולא נוח.

  4. שעות הקורס – רוב המבוגרים שמחפשים לימודי העשרה למבוגרים כמו לימודי אנגלית לרוב נמצאים בפנסיה ולכן הבקרים שלהם יותר פנויים. וודאו שהקורס אכן מתקיים בשעות שנוחות לכם ולא מאוחר מדי בערב.

  5. מטרת הלימודים – רוב המבוגרים מחפשים לימודי העשרה וכך גם כשמדובר בלימודי אנגלית למבוגרים. הם רוצים להעשיר את אוצר המילים שלהם, ללמוד מילים חדשות, לחדד את האנגלית הבסיסית שלהם. במידה וזה מה שאתם מחפשים וודאו שאתם לא נרשמים לקורס לימודים פרקטי ואינטנסיבי שיעסוק בנושאים שהם לא מה שרלוונטי לכם.

  6. אם הקורס הוא אונליין או שחלקו מתבצע בשיעורי אונליין או במטלות שצריך לבצע ברשת, כדאי לוודא שאתם מצליחים להיכנס בקלות ללינקים שנתנו לכם, למצוא את האתר של בית הספר ולהיכנס לאזור האישי, לבצע מטלות ולשלוח אותן ולתפעל את מה שצריך מהמחשב כדי שלא תתקעו ותהיו מתוסכלים.

ללמוד אנגלית בכיף

לימודי אנגלית למבוגרים יכולים וצריכים להיות לימודים כיפיים מעשירים וחווייתיים. כדאי מאוד להתרשם באופן אישי ממקום הלימוד, לדבר עם הצוות המלמד בכדי לראות שהם סבלניים ואדיבים ויכולים ללמד אתכם את השפה ברמה שאתם רוצים בצורה מהירה נוחה וקלה.

בוולסטריט אנגליש אנו מציעים מגוון קורסי אנגלית אונליין למבוגרים בקבוצות קטנות, שעות גמישות, מורים בעלי ניסיון זמן ויכולת הסברה לקהל היעד, תוכנות לימוד המותאמות לקהל היעד ותוכניות מותאמות. כמו כן ייתכן ואתם זכאים למחירים מיוחדים עם הנחות עקב היותכם פנסיונרים לכן חשוב לבדוק את כל האופציות. 



רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם באנגלית? ← לחצו כאן ובדקו.
» צפו בכל הקורסים באנגלית של וול סטריט 
וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל
טלפון: 2044*