פיקדון לחיילים משוחררים – קורס אנגלית

24 בנוב׳ 2022

איך אומרים אזרחות באנגלית

וול סטריט מסייעת לחיילים המשוחררים להתחיל את האזרחות

אם הגעתם לעמוד הזה, אתם ככל הנראה חיילים משוחררים או הורים של חיילים משוחררים, אשר מתחילים לתכנן את העתיד שלכם ובפרט את שנה הקרובה. חלקכם ירשמו מיד ללימודים אקדמיים, חלקכם ינסה לצאת לעבודה ולחסוך כסף לטיול הגדול בעולם, אבל כולכם יודעים ששני המסלולים האלה דורשים אנגלית שמאפשרת לשוחח בחופשיות, לקרוא טקסטים מורכבים ולכתוב. וגם אם הייתה לכם אנגלית טובה לפני הגיוס, האנגלית מיד לאחר השחרור מהשירות הצבאי תמיד דורשת ריענון. כי בינינו- מתי יצא לכם לדבר באנגלית בשירות הצבאי.

צה”ל ומדינת ישראל הבינו את חשיבות רכישת ההשכלה ובפרט שליטה בשפה האנגלית והקציבו לחיילים שסיימו את שרותם הצבאי סכום כסף המאפשר להם ללמוד כבר מיד עם השחרור. השימוש בכסף צריך להיות מושכל, בהתאם לאישורי האגף והקרן לחיילים משוחררים ובהתאם למידע הכתוב באתר הקרן, המאפשרת שימוש בכספים בהתאם למטרות מסוימות. אחת מהן, ובין החשובות היא רכישת השפה האנגלית.

כל המידע והפרטים על הפיקדון ניתן גם לקרוא כאן – באתר האגף והקרן לחיילים משוחררים

לבדיקת שימוש בכספי הפיקדון בהרשמה לקורס אנגלית, השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם עם המידע הנדרש.

אנחנו מאחלים לכם הצלחה רבה בצעדים הראשונים באזרחות, ומבטיחים לעזור כדי לשפר את הסיכוי שכבר בשנים הקרובות תוכלו להתקבל למסלולי הלימוד בהם חשקתם ולאחר מכן למקומות העבודה המתגמלים יותר, המעניינים יותר והגלובליים יותר.

בהצדעה אליכם,


צוות וול סטריט ישראל


בהצלחה!!!

 

רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם? ← לחצו כאן ובדקו

 

וול סטריט – בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל