הפק את המירב בלימודי אנגלית אונליין

13 באפר׳ 2023

אם כבר עשיתם את הצעד (הנכון!) והחלטתם להירשם ללימודי אנגלית אונליין, כדאי מאוד שתפיקו את המרב מכל התהליך. וזה אומר להיות מחויבים לתהליך הלמידה, לעמוד בהתחייבויות שלכם, ללמוד, להתקדם, להחליט על שעות ובעיקר להתמיד.

כך תפיקו את המירב בלימודי קורס אנגלית אונליין:

  1. בדקו את מערכת השעות לפני שאתם בוחרים קורס, וודאו שיש מספיק שיעורים בשעות שונות או קורס בו אתם יכולים להתקדם בקצב שלכם וכך תוכלו ללמוד ולהתקדם בכל שעה, מכל מקום בקצב שלכם. התאימו את לוח הזמנים של השיעורים והקורסים ללוח הזמנים הכללי שלכם כחלק אינטגרלי.

     

  2. וודאו שיש לכם את כל התנאים לצורך לימודים נוחים אונליין - חיבור מהיר לרשת, מקום נוח ושקט ללמוד בו, מחשב טעון וכבל הטענה בהתאם לצורך, מסך נקי וכלי כתיבה לטיוטה. ככל שתהיו יותר מוכנים לקורס כך תצליחו בו יותר שכן לא תרצו להתיישב מול המסך לקראת התחלה של שיעור ולגלות שאין לכם חיבור לרשת.

     

  3. אל תרשו לעצמכם לפספס שיעור- זה מאוד קל כשזה אונליין וזה זמין, אפשר לומר שתשלימו אחר כך, להבטיח שזו רק פעם אחת... אבל ברגע שתפספסו תישארו מאחור וגם לא תעמדו בקצב ותפתחו לעצמכם פתח לוויתורים עצמיים. פספסתם שיעור? השלימו אותו בהקדם.

     

  4. בחרו שיעורים שמתאימים לכם והירשמו אליהם מראש. כך תמיד יהיה לכם לוח שיעורים מתוכנן קדימה.

     

  5. הקפידו ללמוד ולתרגל בזמנכם החופשי. גם אם אין שיעור וגם אם ביצעתם את כל המשימות און ליין- נצלו את הזמן שיש לכם בין השיעורים בכדי לתרגל, לחזור על החומר, ללמוד מילים חדשות, ללמוד עם תלמידים אחרים בקורס או להתמקד בנושא שקשה לכם יותר.

     

  6. התאימו את הקורס לרמה שלכם - ברגע שתבחרו את הקורס ברמה הנכונה לא תמצאו את עצמכם מסיימים משימות בן רגע כי הן קלות מדי או לא מצליחים לפתור תרגיל כי הוא קשה מדי . קורס ברמה שלכם ימנע מכם להשתעמם ולהרים ידיים - נסו את מבחן רמה באנגלית של וולסטריט כדי להבין איפה אתם בסקאלה.

     

  7. למדו בקצב שלכם - אל תמהרו לשום מקום, ואם לא הבנתם חזרו על השיעור, תרגלו עוד ואף בקשו עזרה בעת הצורך. למידה בקצב שלכם בלי להישרך מאחור או בלי לסיים מהר מדי ובעצם לא לחדש כלום תאפשר לכם להתקדם הלאה רק כשאתם באמת מבינים את החומר ובטוחים בהבנה שלכם.

     

  8. שלבו שיעורים פרונטליים. יכול להיות שמתאים לכם יותר ללמוד אך ורק און ליין מבחינת נוחות וזמינות אבל אם יצא לכם להגיע לשיעור פרונטלי בכיתה תוכלו להרוויח הרבה מאוד וגם לנצל את ההזדמנות לשאול שאלות

     

  9. למדו ביחד עם מדריך או מנחה שיוכל לעקוב אחר ההתקדמות שלכם, לענות על השאלות שלכם ולהיות שם בעת הצורך בכדי לתקן אתכם ולתמוך בכם.

     

  10. קחו את הקורס ברצינות גמורה. גם אם נרדמתם לקורס שנועד למטרות כיף בלבד, אם כבר שילמתם עליו- פנו לו זמן, התייחסו אליו כמו שצריך, לימדו והתמידו. אם לא תעשו זאת בזבזתם זמן וכסף ולא תצאו מרוצים. 

אם אתם מתלבטים בנושא של קורס לימודי אנגלית אונליין בדקו לגבי לימודי אנגלית בבית ספר וול סטריט. לימודי האנגלית בוולסטריט יאפשרו לכם ללמוד אנגלית בהתאם לרמה שלכם, לקצב שלכם, ליכולת התקדמות שלכם, בזמן, במקום ובתנאים שמתאימים לכם. 

כמו כן מוצעת לכם הנחייה והכוונה בבחירת הקורס ובמהלכו, תרגילים לצורך תרגול החומר הנלמד ואפשרות לשילוב לימודים בקורס און ליין וגם לימודים פרונטליים בכיתה.

רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם באנגלית? ← לחצו כאן ובדקו

 

ליצירת קשר עם יועצת לימודים: לי חינגלי
 דוא"ל: csc@wsi.co.il
טלפון: 2044*

וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל