FAQ

31 במאי 2023

שאלות ותשובות:

היכן הקורסים שלכם מתקיימים?

קורס האנגלית הבינלאומי של וול-סטריט הוא קורס מקוון שמספק לתלמידים שלנו אפשרות ללמוד ולשפר את האנגלית מכל מקום בארץ ובעולם. קורס האונליין שלנו מאפשר לכם להעלות את רמת האנגלית שלכם מבלי להיות מוגבלים בזמן או במיקום פיזי, כך שתוכלו למקסם ולייעל את הזמן שלכם. 

כל זאת נעשה תוך שמירה על הסטנדרטים הכי גבוהים של חברת Wall-Street English העולמית, שמקנה לתלמידיה מעטפת הוליסטית ומורה מלווה שדואג שלא תוותרו לעצמכם אפילו לרגע. 

מה מחיר הקורס שלכם?

תוכלו למצוא אצלנו מגוון קורסים במסלולים שונים, החל מ-575 ש"ח לחודש. יועצי הלימודים שלנו ישמחו להתאים לך מסלול אישי לפי הצרכים שלך.

לאילו גילים קורס האנגלית מתאים?

קורס האנגלית שלנו מתאימים לאנשים מגיל 12 ומעלה.

האם יש לכם מסלולים מיוחדים לילדים?

אכן! קורס "וול-סטריט ג'וניור" שלנו מותאם במיוחד לילדים בני 7-12, בקורס זה אנו נעניק לילדיכם את אבני היסוד והביטחון לדבר אנגלית עם שיעורים המותאמים לגילם ולרמתם. השיעורים מרתקים ומהנים, ובהם ילמדו הילדים אנגלית באמצעות מוזיקה, משחקים, יצירה ועוד.

אני גר בחו"ל, האם עדיין אוכל להשתתף בקורס שלכם?

בהחלט. קורס האנגלית של וול-סטריט הוא מקוון לחלוטין וניתן לקחת בו חלק בכל מקום. כיוון שוול-סטריט היא חברה עולמית עם מעל ל-400 לוקיישנים ברחבי העולם, ישנם שיעורים שמועברים כמעט בכל שעה ביום, כך שלא משנה אם אתה גר בישראל או בארגנטינה - תוכל ללמוד בשעות שמתאימות לך.

ומה קורה אם אני עדיין לא מצליח לשפר את רמת האנגלית שלי?

שיטת הלימוד של וול-סטריט היא שיטה עולמית ומוכחת, ואנחנו מאמינים שכל מי שיתמיד בה יראה את השיפור המיוחל. לתלמידים שלנו הרוכשים קורס של 3 חודשים ומעלה אנחנו מעניקים גם אחריות לאיכות המוצר, ומתחייבים שאם קיימו את כל הנדרש מהם במסגרת הקורס ועדיין לא ראו שיפור - כספם יוחזר להם.  

יש לכם שאלות נוספות?

יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור לך - השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!