אוצר מילים באנגלית, למתקדמים

10 בדצמ׳ 2022

אנגלית היא שפה חשובה, המוכרת כשפה בינלאומית המקשרת בין אנשים מכל קצוות העולם. הסיבה לזה היא שהשפה היא קלה ללמידה יחסית לשפות אחרות, במיוחד כשמדובר על רמת ידע של ניהול שיחה ועד שימוש בה באופן מקצועי. מה שיפה בשפה האנגלית הוא אוצר המילים הענק שיש בשפה.

אנגלית למתקדמים

באנגלית כמו בכל שפה תמיד אפשר להעשיר ולהגדיל את הידע. קורסי אנגלית למתקדמים עובדים על פיתוח הידע הקיים באנגלית, שכלול של הידע והרחבת אופקים. השפה האנגלית יכולה לשרת כל אחד במגוון דרכים, מידע אישי ועד רכישת כלים לטובת עסקים ושיפור יחסים בינלאומיים. בקורסי אנגלית למתקדמים של וול סטריט – בית הספר לאנגלית תוכלו למצוא ידע הבונה על הידע הקיים שלכם. תוכלו לעבור מיון שימקם אתכם בקבוצה המתאימה מבחינת השליטה שלכם בשפה כך שיהיה לכם גם נוח וגם יעיל לפתח את השפה ואת אוצר המילים שלכם.

לימודי אנגלית עסקית

אנגלית עסקית יכולה להיות שונה מאוד מאנגלית מדוברת, גם לדוברים מתקדמים מאוד. רכישת אוצר מילים עסקי מפותח באנגלית זה צעד חשוב במיוחד על מנת להצליח ולצמוח בעולם העסקי, גם בשוק העבודה המקומי בארץ וגם בשוק העבודה הבינלאומי. השימוש באנגלית העסקית בא לידי ביטוי במיוחד בתחום ההיי – טק, שמטבעו עושה שימוש רב בשפה האנגלית, בנוסף לעבודה משותפת עם קולגות ממדינות אחרות. עם זאת, אנגלית עסקית שימושית וחשובה לכל תחום עסקי, על מנת לפתח את העסק, שליטה בשפה והבנתה בכנסים בינלאומיים ועוד. ניתן למצוא קורסים בוול סטריט – בית ספר לאנגלית המציעים לימודי אנגלית עסקית למתקדמים באנגלית.

אוצר מילים באנגלית עסקית

על מנת להתפתח ולהתקדם בתחום העסקי, אנגלית עסקית כאמור היא חשובה במיוחד, אך על מנת לבלוט ולהרשים במיוחד מומלץ מאוד לרכוש אוצר מילים באנגלית עסקית. משיחות מסדרון עם הבוס ועד ניסוח מיילים המוניים למנהלים וקולגות במדינות אחרות, אוצר מילים רחב ישרת אתכם. מעבר לשליטת אנגלית למתקדמים, ובנוסף לימודי אנגלית עסקית, אוצר מילים באנגלית עסקית תעזור לכם הכי הרבה מבחינת הקריירה שלכם. באופן מפתיע הרוב הגדול של דוברי אנגלית כשפת אם ודוברי אנגלית מתקדמים מתקשים יותר ברכישת ודיבור אנגלית עסקית, בנוסף לאוצר מילים מוגבל יותר מדוברי אנגלית חדשים. בתהליך רכישת שפה בשלב מאוחר יותר בחיים ניתן ללמוד את חוקי השפה באופן יסודי שהוא פחות אינטואיטיבי אך יותר לוגי, כך שיש יותר הבנה ושליטה על כללי השפה ופיתוחה, בניגוד למי שמדבר שפה כשפת אם ומכיר אותה אינטואיטיבית ופחות מהיבט בלשני.

קורס אנגלית אונליין למתקדמים

מחוץ לתחום העסקי לימודי אנגלית למתקדמים ישרת אתכם גם בפן האישי. אם יש לכם ידע בסיסי עד מתקדם תמיד אפשר לפתח אותו יותר, ובמהלך קורס אנגלית אונליין למתקדמים תוכלו להשתמש בידע שכבר יש לכם ולבנות ידע מתקדם יותר. הקורסים שניתן לעשות אונליין נותנים לכם את הגמישות בשעות ובמיקום, ללמוד ולהשתפר בקצב שלכם, ולראות שרמת הלמידה אכן מתאימה לרמת השליטה שלכם בשפה האנגלית. בקורס אנגלית למתקדמים תוכלו ללמוד את השפה האנגלית לעומק, מעבר לדיבור, קריאה, וכתיבה בסיסיים. תוכלו ללמוד לפרק מילים ומשפטים ולבנות אותם חזרה בצורה חדשה ונכונה, ללמוד ולהבין את תורת השפה, ולהרחיב את אוצר המילים שלכם. בקורסים האלו תוכלו להעמיק את יכולות הקריאה והכתיבה שלכם, וחשוב יותר – את מהירות הקריאה והכתיבה שלכם. אימון השריר הזה רק יחזק אותו ואת היכולות שלכם בשפה האנגלית. תוכלו להגיע לביצועים שלא חשבתם עליהם ולהבין שלא להסתפק ברמה מתקדמת, אפשר להגיע לדיבור, הבנה, קריאה, וכתיבה שוטפים.

וול סטריט – בית ספר לאנגלית

וול סטריט זה בית הספר המוביל בארץ ללימודי השפה האנגלית והם מעבירים לימודי אנגלית בכל הרמות, מהבסיסית יותר ועד המתקדמת יותר בשיטה שפועלת בצורה כזו:

  1. מבחן ממיין

מתחילים במבחן מיון הממיין אתכם לרמת השליטה בשפה המתאימה לכם לתחילת הלימודים. יש רמה המתחילה מאפס ורמות מתקדמות יותר ויותר.

  1. עלייה הדרגתית ברמה – בקצב שלכם

ההתקדמות שלכם נקבעת לפי הקצב שלכם, אם תזדקקו לעוד זמן תרגול ברמה הנוכחית שלכם תוכלו להישאר בה עד שתעברו את מבחן סוף השלב ותוכלו להתקדם לשלב הבא. לסיכום בוול סטריט תוכלו להגיע לרמת שליטה בשפה האנגלית שמשתווה לשליטה מלאה ושותפת, תמיד יש איך להשתפר גם אישית וגם מקצועית, אז מהרו להרשם. רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם באנגלית? ← לחצו כאן ובדקו

ליצירת קשר עם יועצת לימודים: לי חינגלי

דוא"ל: csc@wsi.co.il

טלפון: 2044*

וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל