לימוד אנגלית לכיתה ו'

28 בספט׳ 2022

כיתה ו' היא הכיתה האחרונה בבית הספר היסודי בה הילדים נמצאים תחת לחצים רבים רגע לפני העלייה שלהם לחטיבת הביניים. בין שלל המקצועות בהם הם צריכים להתקדם ולהשתפר נמצא גם המקצוע החשוב - השפה האנגלית. לימודי אנגלית לקראת חטיבת הביניים הם חשובים במיוחד שכן הלימודים בחטיבת הביניים הם הפתיח שהם צריכים לקראת הלימודים בתיכון ומשם הבגרות ולימודי המשך... ככל שהם ידעו אנגלית ברמה גבוהה יותר כך הם יתקדמו מהר יותר ויגיעו רחוק יותר ולכן צריך לתמוך בהם ולעזור להם.

לימודי אנגלית לקראת חטיבת הביניים

בכיתה ו' הילדים כבר יודעים הבנת הנקרא, קריאה כתיבה והיגוי נכון של מילים באנגלית וביטויים מורכבים. הם מרחיבים את אוצר המילים שלהם ולומדים לקרוא טקסטים, טבלאות ותצוגות מידע וכן ספרים שלמים באנגלית ואף לכתוב חוות דעת וסיכומים באנגלית בהתאם. בכיתה ו' מתבצעת סוג של חזרה על כל החומר שנלמד באנגלית מהשנה בה החלו את הלימודים של השפה האנגלית בבית הספר בכדי לוודא שיש להם את ההבנה של כללי הדקדוק הבסיסי והשימוש הנכון בהם, יכולת תקשורת באנגלית בעל פה ובכתב, אוצר מילים מספק לגילם וכן יכולת הצגה של ידע ורעיונות בעל פה ובכתב בשפה האנגלית בצורה מתוכננת וברורה. במידה והילד שלכם לא נמצא ברמה מספקת או שאתם או הוא מרגישים שהוא צריך חיזוק בשפה האנגלית, שיפור של השפה או למידה מעבר לחומר שנלמד בבית הספר- תוכלו לבדוק על קורס אנגלית לילדים ולסייע לו להשתפר בתחום לימודי אנגלית לקראת חטיבת ביניים.

שיפור אנגלית בקורס אונליין

קורס אנגלית לילדים הינו קורס מותאם לילדים בהתאם לגיל שלהם, לרמת הלימוד שהם נמצאים בה ולרמת הלימוד הנדרשת אליה הם מכוונים להגיע. כאשר מדובר בילד בכיתה ו' קיימת עבורו האפשרות לבצע שיפור אנגלית בקורס אונליין בצורה נוחה, זמינה ופשוטה עבורו והכי חשוב - שתקדם אותו לפי היכולת שלו ובקצב שלו. וולסטריט בית הספר המוביל ללימודי אנגלית מציע, בין השאר, מבדקי רמה לבדיקת הרמה והיכולת של הילד בשפה האנגלית ולאחר מכן התאמת תוכנית לימודים וקורס באנגלית המותאם עבורו. הילד יוכל לשים במהלך הקורס את הדגש על הקושי שלו, להתקדם ולשפר את הנושאים שהוא צריך לקראת חטיבת הביניים ולהגיע מוכן אליהם. למרות שמדובר בילד מתבגר עדיין מדובר בילד ולכן צריך להתאים את לימודי האנגלית בצורה חווייתית ונוחה ונעימה על מנת שהוא יוכל להתקדם ולהשתפר בשפה האנגלית אבל ללמוד אנגלית בצורה כייפית מהנה ובקלות. קורס אונליין באנגלית המותאם לילדים מלמד אותם בקלות ובהנאה את השפה האנגלית עם טקסטים מותאמים לקריאה, סרטונים וסרטים מלהיבים, ציורים, אטרקציות, משחקים ועוד. הילדים משחקים ונהנים ואף מתקדמים באנגלית מבלי להרגיש שהם לומדים כמו בבית הספר.

רמת אנגלית המותאמת לילדים בכיתה ו'

קורס אנגלית לילדים בכיתה ו' מאפשר להם ללמוד את הנושאים החשובים בשפה האנגלית, לתרגל את השפה האנגלית בקריאה בכתיבה ובדיבור וגם לפתח מיומנויות נדרשות לצורך שליטה בשפה. בית הספר וולסטריט מציע מבחר של קורסים באנגלית אונליין המותאמים לרמת הילד וליכולות שלו ומבטיחים להביא את הילד לרמה הנדרשת לצורך לימודי אנגלית ברמה גבוהה גם בחטיבת הביניים. בתור הורים אתם מבינים את החשיבות של השפה האנגלית ושליטה בה ואתם גם מודעים ללחץ שהילד נמצא בו לקראת המעבר לחטיבת הביניים, כאן אתם נכנסים לתמונה כאשר אתם צריכים לתמוך בילד שלכם ולעזור לו לבחור קורס אנגלית המותאם עבורו, לסייע לו לבצע את המשימות, ללמוד איתו בבית ולעזור לו להתקדם ולקדם את השליטה בשפה האנגלית. רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם באנגלית? ← לחצו כאן ובדקו

ליצירת קשר עם יועצת לימודים: לי חינגלי

דוא"ל: csc@wsi.co.il

טלפון: 2044*

וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל