5 אפליקציות מובילות ללימוד אנגלית לילדים

06 ביוני 2022

עד ממש לא מזמן כשילדים רצו ללמוד אנגלית או יותר נכון כשההורים שלהם רצו שהם ילמדו אנגלית הינו צריכים להסתפק בלימודי אנגלית שהציעו בבית הספר או לרשום לחוגים אחר הצהרים שמלמדים אנגלית לילדים. עם הצורך והדרישה הקימו גם בית ספר ללימודי אנגלית אך זה דרש הגעה פיסית של הילדים עם ההורים שלהם בכדי ללמוד את השפה ולהשתפר בה. היום, כמו כל דבר כמעט, אפשר ללמוד אנגלית באינטרנט ולהתקדם ולהגיע לרמה גבוה מאוד. ואנחנו פה בשביל להמליץ לכם על האפליקציות המתקדמות ביותר ללימודי אנגלית לקטנטנים שלכם.

ללמוד אנגלית מכל מקום ובכל זמן:

התפתחות האינטרנט מאפשרת לנו לבצע דברים בכל מקום ובכל זמן בלי תלות פיזית במקום או במדריך. כך גם בלימודי אנגלית לילדים, באמצעות הטלפון החכם שיש היום כמעט לכל ילד ויש לכל הורה בטוח- אפשר ללמוד אנגלית באינטרנט בקלות וביעילות באמצעות אפליקציות ידידותיות למשתמש שמאפשרות גם ללמוד שיעורי אנגלית לגילאים 6-12 בצורה עצמאית- הרי הם רוב הזמן מול המסך אז למה שלא ירוויחו מכך וילמדו אנגלית?

אפליקציות מובילות ומומלצות ללימוד אנגלית לילדים:

סביר להניח שהילדים שלכם שולטים בטלפון הנייד החכם שלהם או שלכם הרבה יותר מכם... אז הגיע הזמן לתעל ולייעל את זה לטובתם ולהוריד את אחת מהאפליקציות הבאות המומלצות ללימוד אנגלית לילדים וכך הם גם ייהנו וגם ילמדו. לפני שאתם ממהרים להוריד אפליקציה כלשהי חשוב שתקראו על כל אחת מהם ותבינו מה היא מציעה ואילו כישורים היא מפתחת- אם תרגום, הרחבת אוצר המילים, דקדוק והגייה או משחקים חווייתיים בשביל העשרה. כך תוכלו להחליט איזו אפליקציה הכי מתאימה לילדים שלכם.

Say Hello - Learn English

אפליקציית הבית של וולסטריט בית ספר לאנגלית שתסייע לילדכם לשפר את הביטחון העצמי בשפה האנגלית באמצעות תרגול הדקדוק ואוצר המילים באנגלית, תוך שיחות עם תלמידים ומורים ברחבי העולם. אפליקצייה חינמית המושלמת עבור תלמידי אנגלית ברמת מתחילים ובינוניים. בוחרים את רמת האנגלית, נושאי הדקדוק ואוצר מילים לתרגול ואת נושאי השיחה המועדפים עליכם. הורידו לילדים עכשיו, בחינם - כאן 

Duolingo

אפליקציה ללא עלות שמתאימה לילדים שרק מתחילים ללמוד אנגלית. הלימוד מחולק לפרקים לפי נושאים ויש שיעורים לכל רמה ולאחר שמרגישים מוכנים אפשר לעבור מבחן קל לבדוק את הידע ולעבור לרמה הבאה. האפליקציה נוחה ופשוטה לשימוש ומאפשרת לימוד חווייתי גם בכתיבה וקריאה וגם בהגייה אבל לא מתרכזת בדקדוק.

Memrise

אפליקציה נוספת שנחשבת מומלצת קלה ונוחה לשימוש לילדים. הקורסים בה מותאמים אישית לפי רמת הידע והיכולת של הילד ללא קשר או תלות בידע הקודם שלו ברמה של הידע שלו ובגיל שלו. כך אפשר לבחור קורס מותאם עבור הילד ולפי בחירתו ולבצע משימות בהתאם. המשימות מזכות את הילד בנקודות וכך הוא יכול להרוויח תגים ולהתקדם הלאה- ממש כמו משחק אינטרקטיבי מה שהופך את האפליקציה הזו לאחת האהובות על הילדים הקטנים כי הם משחקים, מתקדמים ולומדים.

Rosetta Stone

אפליקציית זו לימוד השפה האנגלית מלמדת אוצר מילים ודקדוק באנגלית, וכולל שיעורים על הגייה כדי שתוכל לשפר את המבטא האנגלי שלך. ניתן להוריד שיעורי אודיו כדי ללמוד במצב לא מקוון. האפליקציה מציעה גרסאות ניסיון בחינם וגרסאות בתשלום.

Busuu

אפליקציה חברתית במיוחד שמלמדת מילים וביטויים שנעשה בהם שימוש בכלי התקשורת השונים  כולל המדיות החברתיות למיניהן. כך הילדים יכולים ללמוד את האנגלית הבסיסית אבל גם את הסלנג ואת הניואנסים של השפה שהם לא פחות חשובים. מדובר באפליקציה קלילה וקלה לשימוש אבל היא לא נועדה לשפר בצורה משמעותית את האנגלית של הילדים שלכם. הרשת מלאה באפליקציות שונות ומגוונות ללימודי אנגלית ואלה כמובן רק חמש אפליקציות מומלצות שכן יש עוד הרבה מאוד ברשת. תבחרו את מה שמתאים לילדים שלכם ותנו להם ללמוד בצורה חווייתית! רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם באנגלית? ← לחצו כאן ובדקו

ליצירת קשר עם יועצת לימודים: לי חינגלי

דוא"ל: csc@wsi.co.il

טלפון: 2044*

וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל