דרכים יצירתיות ללמוד אנגלית אצל מבוגרים

22 ביולי 2021

בתור ילדים קל יותר ללמוד שפה שנייה מאשר בתור מבוגרים. יכולת ההבנה שלנו ויכולת הקליטה שלנו כבר לא מה שהיו פעם וגם הקשב והריכוז לא ממש עוזר לנו, יותר נכון החוסר בקשב וריכוז. אז זה אמנם יותר קשה ללמוד שפה שנייה כמו אנגלית אבל בהחלט אפשרי. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היה על ידי קורס אנגלית למבוגרים - כזה שמותאם לרמה וליכולת הלמידה. ואם קשה אפשר בהחלט ללמוד אנגלית בדרכים שונות ויצירתיות.

יש כמה דרכים יצירתיות ללמוד אנגלית:

ההמלצה היא בהחלט לקחת קורס לימודי אנגלית אונליין כזה שיאפשר לכם ללמוד את השפה ולהשתמש בה מבחינת דקדוק, בהבנת הנקרא, כתיבה ודיבור. כמו כן קורס אנגלית אונליין למבוגרים יסייע לכם להגדיל את אוצר המילים, לתרגל ולהתקדם בקצב שלכם.  גם אם נרשמתם והתחלתם ללמוד קורס לימודי אנגלית אונליין למבוגרים- זה לא אומר שבין לבין אתם נחים! ממש כמו ילדים שלומדים אנגלית, כדאי רצוי ומומלץ ללמוד אנגלית ולתרגל את השפה בין לבין השיעורים של הקורס. אם תאמצו את שיטות הלימוד של הילדים תגלו שיש לא מעט דרכים יצירתיות ללמוד אנגלית שמתאימות גם למבוגרים.

השיטות העיקריות הקיימות בשוק ללימוד השפה האנגלית בצורה יצירתית:

  • לימוד אנגלית לפי השיטה החזותית ויזואלית - בקורס עצמו תלמדו מילים חדשות ותתרגלו אותן. אבל בשביל להגדיל עוד יותר את אוצר המילים באנגלית וללמוד עוד מילים חדשות שלא בטוח תלמדו בקורס כדאי שתכירו את השיטה החזותית. שיטה זו מאפשרת ללמוד את השפה האנגלית (או כל שפה אחרת לצורך העניין) על ידי שימוש באמצעים חזותיים- סרטונים שונים ברשת, סרטים וסדרות. אם קשה לכם לעקוב אחר האנגלית המדוברת הוסיפו כתוביות בעברית מה שיעזור לכם להבין את פירוש המילה הנאמרת. ככה גם תלמדו ביתר קלות איך מבטאים את המילה נכון.
  • לימוד אנגלית לפי השיטה השמיעתית - מדובר באחת משיטות הלימוד המומלצות ביותר כאשר לומדים שפה חדשה. להקשיב לכמה שיותר שירים באנגלית וללמוד את המילים שלהם תוך כדי תוך הקשבה, להקשיב לסיפורים מוקראים בשפה האנגלית ואפילו לקרוא ספרים בקול רם בכדי ללמוד איך לומר את המילים בצורה נכונה ובביטחון.
  • לימודי אנגלית על ידי קורס לימודי אנגלית אונליין למבוגרים - תופתעו לגלות אבל גם קורס לימודי אנגלית אונליין מציעה לא מעט אפשרויות מעניינות ודרכים יצירתיות ללמוד אנגלית ממש כמו קורס לימודי אנגלית לילדים. רוב הקורסים מלמדים בשילוב של כמה שיטות- השיטה החזותית ויזואלית בשילוב השיטה השמיעתית וכמובן השיטה החינוכית- ללמוד את כללי הדקדוק של השפה האנגלית בכדי לדבר בה בצורה תקינה ולהטות בזמן עבר הווה ועתיד בצורה הנכונה. וזו כבר סיבה טוב להירשם לקורס שכזה.
  • קורס אנגלית למבוגרים המשלב בין השיטות -  קורס לימודי אנגלית למבוגרים משלב בין שלושת השיטות העיקריות ללימוד השפה האנגלית בצורה שכל מבוגר בכל רמה של אנגלית ובכל דרגת קושי של תרגול ולימוד עצמאי יוכל להבין את החומר. הקורס מציע את האפשרות ללמוד לבד באופן עצמאי ולהתקדם בקצב שלך או לשלב לימודים קבוצתיים ביחד עם לימודים עצמאיים ובחלק מהמקומות גם לימודים פרונטליים בכיתה בשילוב לימודים בתוכנה מרחוק ומופעל על ידי תוכנות אינטראקטיביות ואפשרויות לימוד מתקדמות וחדשניות.

קורס לימודי אנגלית למבוגרים מאפשר ללמוד את השפה האנגלית בצורה הכי נוחה, מכל מקום שנוח לכם אם זה בבית או במשרד או אפילו בחוף הים, בצורה הכי נגישה מבחינת זמנים כך שתוכלו ללמוד את השפה האנגלית בכל מקום בכל זמן.

רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם באנגלית? ← לחצו כאן ובדקו

ליצירת קשר עם יועצת לימודים: לי חינגלי

דוא"ל: csc@wsi.co.il

טלפון: 2044*

וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל