5 טיפים ללימוד אנגלית לילדים

25 במרץ 2021

כאנשים בוגרים שעובדים ומתנהלים בעולם הגדול אנחנו כבר יודעים ומבינים את החשיבות של השפה האנגלית והשליטה בה. לכן כהורים אנחנו מבינים כמה אנגלית לילדים היא נושא חשוב שיש להשקיע בו כמה שיותר מוקדם ואם אפשר בבית כמה טוב. אבל איך עושים את זה? טוב ששאלתם.

ללמד את הילדים אנגלית לא רק בבית הספר

לימודי אנגלית מתחילים היום כבר בשנות הגן ולא כמו כשאנחנו הינו ילדים והיו לימודי אנגלית לכיתות היסודי ברמה בסיסית למדי ואחרי הבגרות הינו צריכים ללמוד ולהשלים. היום המודעות לשפה עלתה והורים רבים לא מתפשרים על לימודי האנגלית בבית הספר ומכניסים אותם לגן דובר אנגלית, רושמים אותם לחוגים חווייתיים באנגלית וגם מדברים איתם אנגלית בבית. כאשר זו לא שפת האם של אחד מההורים קשה מאוד להתמיד ולהעביר ולממד את השפה האנגלית בצורה נכונה ומכיוון שאנחנו לא מורים קשה להעביר לילדים בבית את השפה האנגלית בצורה חווייתית שגם תלמד אותם. לצורך כך יש קורסי אונליין באנגלית, אפשרויות למשחקים ברשת ועוד כמה הצעות על איך לעשות את זה נכון.

טיפים ללימוד אנגלית לילדים בבית

  1. דברו אנגלית בבית וכמה שיותר - אם אתם דוברים את השפה ברמה גבוהה ואתם יודעים שאתם לא טועים במילים ובפעלים- דברו איתם אנגלית. ככה הם יקשיבו לכם וילמדו ויחקו אתכם עד שהשפה תיטמע והם יזכרו את המילים הרלוונטיות ואת המשפטים שאתם אומרים. חשוב שתוודאו שאתם אכן מדברים אנגלית תקנית ומבטאים את המילים נכון בכדי שהילדים לא ילמדו מכם שגיאות.
  2. משחקים, ספרים והרבה כיף - דרך נהדרת ללמד תחום חדש ולא רק שפה חדשה היא דרך משחקים וסיפורים. בחנויות המשחקים והספרים תוכלו למצוא מגוון רחב של משחקי קופסא (אפילו כאלה שאתם מכירים בעברית), משחקי קלפים, ספרי ילדים קלים לקריאה שיתאימו לילדים שלכם. קראו להם את הסיפורים ממש כמו סיפורים בעברית, שחקו איתם והסבירו הכל באנגלית וככה הם גם יהנו וגם ילמדו.
  3. קורס לימוד אנגלית אונליין לילדים - ילדים אוהבים משחקי רשת ומבינים את האון ליין הרבה יותר מאיתנו ההורים. מצאו להם משחקי רשת באנגלית כאלה שיגדילו וירחיבו את אוצר המילים שלהם, הורידו להם אפליקציה ללימוד אנגלית או רשמו אותם לקורס מקוון לימוד אנגלית ושבו איתם מול המחשב כך שתראו איך הם מתקדמים.
  4. וודאו שהם נהנים - אם ילדים לא נהנים ממה שאתם עושים איתם ומלמדים או מנסים ללמד אותם, הם פשוט לא ילמדו. לכן וודאו שהם באמת מתעניינים, רוצים ללמוד, נהנים מהמשחקים, מתקדמים עם הקורס, משתפים פעולה. ככל שתהפכו את חווית הלמידה לנעימה יותר כך הם ירצו ללמוד יותר וגם יצליחו ללמוד יותר.
  5. אל תכריחו אותם - זכרו שאתם לא מורים ואמנם חשוב שהם ילמדו אנגלית אבל אין מה להכריח אותם. יכול להיות שקשה להם, יכול להיות שהם עוד לא שם, יכול להיות שהם צריכים ללמוד אנגלית בדרך אחרת. ברגע שהם יכנסו למסגרת ויתחילו ללמוד שם אנגלית תוכלו להתאים את הלמידה והתמיכה בשפה בבית בהתאם ולסייע להם לשפר את האנגלית שלהם.

שיפור אנגלית לפני בית ספר הוא חשוב ובתור הורים יש לכם הרבה מאוד כלים ויכולת לסייע לילדים שלכם ללמוד את השפה ולהשתפר בה. כיום יש מגוון רחב של קורסים ושיעורים המיועדים ללימוד אנגלית לכיתות היסודי, לגנים ואפילו לקטנטנים שרק התחילו לומר את המילים הראשונות שלהם- התמידו בטיפים האלו ותראו איך הם מתקדמים ומצליחים לדבר אנגלית. רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם באנגלית? ← לחצו כאן ובדקו

ליצירת קשר עם יועצת לימודים: לי חינגלי

דוא"ל: csc@wsi.co.il

טלפון: 2044*

וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל