לימודי אנגלית לתואר ראשון בחו"ל

04 בינו׳ 2023

אל גור, הנרי קיסינג'ר, ברק אובמה וג'ון קנדי הם רק חלק מבוגרי אוניברסיטת הרווארד בארצות הברית. זהו המוסד המוביל והנחשק ביותר בארצות הברית, ויש שיגידו בעולם בכלל - תואר ראשון באוניברסיטה הזו מהווה כבוד של מלכים שרק מעטים מצליחים ליהנות ממנו. לימודים בחו"ל פותחים עבורכם את ההזדמנות ללמוד במוסדות נחשקים, ולשם כך תצטרכו לדבר אנגלית באופן שוטף. בבית הספר Wall Street ללימודי השפה האנגלית תוכלו לעבור קורסי הכנה מזורזים לקראת הלימודים בחו"ל.

לימודים מרתקים בחו"ל

לימודים בחו"ל הם דרך מעולה לגלות תרבויות חדשות, ובאותה הנשימה גם ללמוד מקצועות מרתקים. תואר ראשון באוניברסיטאות המובחרות של ארצות הברית, לדוגמא, יאפשר לכם לגלות את התרבות האמריקאית לצד לימודים במוסדות מובילים – מהרווארד הנחשבת ועד לאוניברסיטת ייל היוקרתית.ככל שתדעו את השפה האנגלית יותר טוב, כך ישתפרו סיכוייכם להתקבל ללימודים הללו ואף להצליח בהם. סטודנטים רבים פנו אל בית הספר Wall Street כדי ללמוד קורס אנגלית ברמה מתקדמת, כהכנה לתואר בחו"ל זאת מתוך ההבנה כדי ללמוד תואר ראשון במסגרת לימודים בחו"ל נדרשת הכנה בידיעה של השפה האנגלית על בוריה.כשאנחנו מדברים על לימודים בחו"ל, סטודנטים רבים בוחרים באוניברסיטאות של מדינות הדוברות את השפה האנגלית כמו ארה"ב ואנגליה. בגלל שרובנו מגיעים עם ידע מוקדם של השפה, תהליך הקליטה במדינה ובלימודים נחשב לקל יותר. 

שיפור הסיכויים להתקבל ללימודים

המתכון להצלחה אקדמית טמון במידת השליטה שלכם בשפה האנגלית. תצטרכו לשפר את האנגלית לקראת הלימודים, ובבית הספר המוביל ללימודי אנגלית Wall Street תוכלו לעבור קורסי הכנה לקראת התואר בחו"ל.צוות המורים של Wall Street יוכל לסייע לכם בתרגול אוצר המילים וההבעה בכתב בשפה האנגלית. מספרים ועד עיתונים ומגזינים, אתם תקראו טקסטים שידרשו מכם מאמץ מסוים, בדיוק כמו במסגרת של לימודים בחו"ל. עצם הלימוד המעמיק של השפה לקראת תחילת הלימודים יסייע לכם מאוד בתקופת התואר. 

Wall Street מזמין אתכם לשוטט באתר, להכיר את מסלולי הלימוד השונים ולבחור את הטוב ביותר עבורכם - חייגו 2044* או צרו קשר באתר ואחד מנציגנו ישמח לכוון אתכם לפגישת ייעוץ חינם!

אולי יעניין אותך גם:  

איך להתכונן לראיון עבודה באנגלית >> 
איך לשפר אוצר מילים באנגלית >>

שירים ללימוד אנגלית >> 
אנגלית לתואר שני בחו"ל >>

חזרה לרשימת המאמרים >>