לימודי אנגלית מדוברת

May 10, 2023

הם מבינים כל מילה, יכולים לקרוא באופן שוטף ואפילו כותבים ללא שגיאות - אז מדוע אנשים רבים עדיין כל כך מתקשים לדבר באנגלית? 

הסיטואציה הבאה כנראה מוכרת לחלקכם: נקלעתם לשיחה חשובה באנגלית, יש לכם הרבה מה לומר, אתם פותחים את הפה ו … צרצרים. אוצר המילים נעלם, מילות הקישור נשכחות, המשפטים נבלעים. אתם מנסים להסביר את עצמכם לשווא עם תנועות ידיים וגיבוב חצאי מילים, האדם שמולכם מחייך בנימוס אבל לשניכם זה ברור: מהשיחה הזאת כבר לא יצא כלום.

הבעיה היא לא בכם כמובן. כפי שלימודי החשבון בבית הספר לא מלמדים התנהלות כלכלית נכונה בחיים הבוגרים, כך גם תוכניות לימוד האנגלית בתיכון לא מעניקות לתלמידים כישורי אנגלית מדוברת שעוזרים ב-"עולם האמיתי" - ראיונות עבודה, פגישות עסקיות, שיחות עם מקבילים מחו"ל וכו'. ללמוד דרך מטלות חיבור, אנסינים ובוק ריפורטים זה חשוב ונדרש, אבל אלו נוגעים בעיקר ליכולות הקריאה/כתיבה. החלק החשוב ביותר לעומת זאת, הדיבור, לא מקבל מספיק פוקוס ונזנח כמעט לגמרי.

קורס אנגלית מדוברת: ההבדל בין "לדעת אנגלית" ל-"לדעת לדבר באנגלית"

לבטח יצא לכם להיתקל באנשים שבקושי יכולים לכתוב או לקרוא באנגלית, אך ברגע שהם פותחים את הפה - יוצא להם שטף של דיבור קולח ומרשים באנגלית. איך הם עושים את זה
בשונה משאר נושאי הלימוד באנגלית, שדורשים מכם להשקיע בקריאה ושינון מחוץ לשעות הלימודים, עם לימודי אנגלית מדוברת - פשוט מדברים באנגלית! ואם כבר מדברים אנגלית מדוברת, עדיף עם וולסטריט.

זה קל: פשוט נרשמים לקורס אנגלית אונליין, מתחברים למערכת ואחד המורים המלווים שלנו (דובר אנגלית שפת אם) כבר ימתין לכם עם מגוון נושאי שיחה מעניינים ומעשירים. ביחד תתרגלו שיחות חולין, שיחות עסקיות, ניבים ופתגמים, אירועים אקטואליים ועוד. חשוב לציין כי תרגול יכולות הדיבור שלכם באנגלית יוביל גם לעלייה בכישורי הבנת הנשמע, אך גם לשיפור משמעותי ביכולות הבנת הנקרא (עקב חשיפה חזרתית עם מילים חדשות).

אז, מה הדיבור?  :)

רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם באנגלית? ← לחצו כאן ובדקו.

» צפו בכל הקורסים באנגלית של וול סטריט  
וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל 
טלפון: 2044*