אפלקציית Say Hello - למדו אנגלית מכל מקום בעולם

17 בנוב׳ 2020

נגיף הקורונה משפיע על כולנו, בהיבטים שונים של החיים. אם בחודשים האחרונים לא יצאתם מהבית בגלל נגיף הקורונה? נשארתם בבית בגלל הסגר? מתגעגעים לאינטראקטיות עם אנשים חדשים? מתרבויות אחרות?

שמחים להשיק את אפליקציית וול סטריט ללימוד אנגלית Say Hello, האפליקציה פותחה כשירות לתלמידי וול סטריט, וגם למי שרוצה לבדוק ולחוות למידה דיגיטלית עם אנשים אחרים מכל העולם, וכל זה -  כשירות שלנו לציבור וללא תשלום.  

היכנסו והורידו את האפליקציה

בקרוב

אחת הסיבות השכיחות ללימוד אנגלית היא לטובת עבודה בחו"ל או טיולים. המטרה של הלומדים היא שהאנגלית תעזור להם להנות מהטיול, מהתקשורת עם אנשים, להבין תרבות חדשה וכדומה. חווית הלימוד באפליקציה זו, חדשנית בכך שהיא לא רק מאפשרת ללמוד, אלא עושה את זה תוך כדי היכרות ותקשורת עם אנשים מכל העולם, שלומדים אנגלית, בדיוק כמוך!

Say Hello עם וולסטריט לימודי אנגלית

וול סטריט העולמית פיתחה את האפליקציה ללימוד אנגלית - Say Hello כשירות לציבור הרחב בארץ ובעולם, וללא תשלום. האפליקציה מאפשרת ללמוד אנגלית, בחינם, ו"על הדרך" ליצור קשר עם אנשים אחרים מכל העולם, שלומדים אנגלית, בדיוק כמוך. אפשר "לטייל בעולם" מבלי לעזוב את הבית ואפילו לתרגל את האנגלית שלך באותו זמן!

האפליקציה Say Hello זמינה גם בחנויות האפליקציה בישראל.

שפרו את הביטחון העצמי שלכם באמצעות חזרה ותרגול הדקדוק והאוצר המלים באנגלית, תוך שיחות עם תלמידים ומורים ברחבי העולם. Say Hello מושלמת ללומדים אנגלית ברמת מתחילים ובינוניים אשר צריכים להשתמש באנגלית בתדירות גבוהה יותר ומחפשים דרכים מהנות, חינמיות ויעילות לתרגול דקדוק, אוצר מילים, כתיבה ודיבור בכל עת ובכל מקום בטלפונים הניידים שלהם.

הקודם הבא

אפליקציית Say Hello עוקבת אחר כל מה שאתה עושה באנגלית, מזכירה לך להתאמן ומאפשרת לך לשמור את השיחות הכי מעניינות או שימושיות להמשך, כך שתוכל ללמוד איתם אנגלית פעם אחר פעם. 

 

בקרוב