קורס אנגלית שמותאם בדיוק עבורך

שיטת הלימוד של וול סטריט ידועה כשיטה הטובה והמתקדמת ביותר בעולם. אחת הסיבות לאפקטיביות הגבוהה של הלימודים בוול סטריט, היא חלוקת הקורסים ללימוד אנגלית ל-20 רמות שונות (החל מקורס ללימוד אנגלית למתחילים, המיועד להיכרות ראשונית עם השפה, ועד לקורסי אנגלית למתקדמים המתמחים בתקשורת שוטפת עם דוברי אנגלית). חלוקה זו מבטיחה שנוכל להתאים עבורכם מסלול לימודים אישי, על בסיס רמת השליטה שלכם באנגלית, אותה נאבחן בעזרת מבדק רמה מקיף עוד לפני השיעור הראשון.

אישה עם טלפון

קורס אנגלית אונליין

הקורס של וולסטריט הוא קורס האנגלית הטוב והמתקדם בעולם. מה הופך אותו לכזה? שיטת לימוד ייחודית, מוכחת וזוכת פרסים שפיתחנו במשך למעלה מ-50 שנה המבטיחה הצלחה ודאית בשיפור רמת האנגלית.

מידע נוסף
זוג אנשים מול מחשב

קורס אנגלית למבוגרים

"אם לא למדתי עד עכשיו אז אני כבר לא אלמד", "בשביל מה צריך את זה? יש תרגום אוטומטי באינטרנט", "אני מתקשה לזכור דברים חדשים…" תשכחו מהמיתוסים ומהתירוצים. אין גיל מבוגר מדי ללמוד אנגלית! בוולסטריט לומדים אנגלית בכל גיל, בכל מקום ובכל שעה, במגוון קורסים ומגוון רמות - והכל בקצב וברמה שמתאימה לכם בדיוק.

מידע נוסף
איש מול מחשב

קורס אנגלית למתחילים

זה לא סוד: ידיעת השפה האנגלית הפכה להיות דרישת סף כמעט לכל דבר בחיי היומיום שלנו. בין אם זה למטרות לימודים, קריירה או פנאי, שליטה באנגלית ברמה בסיסית יכולה להשפיע ולשפר את מהלך חיינו באופן משמעותי.

מידע נוסף
שני אנשים שמסתכלים על מחשב ומחייכים

קורס אנגלית למתקדמים

תמיד תהיתם איך אנשים שלא נולדו במדינות דוברות אנגלית מצליחים להגיע לרמה של דוברי אנגלית? פססססט… נגלה לכם סוד, קוראים לזה הרבה עבודה קשה :)

מידע נוסף
נערה

קורס אנגלית לבני נוער

הידעתם? נער ישראלי ממוצע נתקל בשפה האנגלית בין 10 ל-20 פעמים ביום! בין אם זה בטיקטוק או באינסטה, בסרטים ובסדרות, במוזיקה, חדשות או אפילו בספרים (כן, יש גם כאלו עדיין). השפה האנגלית היא השפה החשובה בעולם וכבר עכשיו מהווה חלק בלתי נפרד מחייהם של ילדיכם. הדבר ההגיוני שנותר לעשות הוא פשוט ללמוד אותה היטב - כי מהנקודה הזאת ואילך, זה רק ילך ויגבר.

מידע נוסף
גבר עם טלפון

קורס אנגלית בהתאמה אישית

יש אנשים שלומדים אנגלית דרך צפייה בסדרות וסרטים, אחרים קולטים את החומר מדיבור ודו-שיח, ויש כאלה שבכלל חייבים תרגילים באפליקציה. לא משנה מה הדרך שלכם ללמוד אנגלית, אנחנו בוולסטריט נבנה עבורכם מסלול מותאם אישית כדי שתוכלו להוציא מעצמכם את המקסימום ולהגיע לרמת האנגלית שתמיד חלמתם עליה!

מידע נוסף
אישה מחייכת

קורס אנגלית עסקית

היום זה כבר ברור: במרכז כל השינויים והפיתוחים הטכנולוגיים נמצאת השפה המדוברת השכיחה בעולם – אנגלית. אתם עדיין חוששים שעולמות ההיי טק והלואו טק מתקדמים בקצב מסחרר בעוד שאתם נשארים מאחורה? אתם עדיין מתקשים בהגייה נכונה של מילים באנגלית? בהבעת דעה או עמדה? בניהול מו״מ? בסמולטוק? בכתיבת מצגת או מייל רשמי? בדיוק לשם כך הקמנו קורס אנגלית עסקית בוולסטריט!

מידע נוסף
אנשים בישיבה

אנגלית לארגונים וחברות

אנגלית היא שפת העסקים ברחבי העולם. על מנת לפעול בהצלחה בשוק העולמי של היום, הצוות שלכם חייב להיות מסוגל להשתמש באנגלית בביטחון ובמקצועיות בעבודתו היומיומית. בדיוק לשם כך הקמנו את המחלקה העסקית בוולסטריט.

מידע נוסף