english coursesאנגלית לארגונים וחברות

אנגלית לארגונים וחברות

אנגלית היא שפת העסקים ברחבי העולם. על מנת לפעול בהצלחה בשוק העולמי של היום, הצוות שלכם חייב להיות מסוגל להשתמש באנגלית בביטחון ובמקצועיות בעבודתו היומיומית. בדיוק לשם כך הקמנו את המחלקה העסקית בוולסטריט.

מה כולל הקורס?
  • ניתוח צרכים ארגוניים ומבדקי רמה.
  • בניית תוכנית קורסים ייחודית המותאמת לצרכים העסקיים של הארגון.
  • שיעורים בקבוצות או 1:1, אצלכם במשרד או בלייב אונליין.
  • מעקב ובקרה שוטפים על התקדמות כל עובד ועובד.
  • מורים דוברי אנגלית שפת אם, בעלי ניסיון בשוק העסקי הגלובלי.
לקבלת הצעה מותאמת אישית
אנשים בישיבה

50 שנה של הצלחה מוכחת בלימוד אנגלית!

Wall Street English שהוקמה בשנת 1972, היא מותג פרמיום עולמי ללימוד השפה האנגלית הפועל ב-30 מדינות ברחבי העולם. במשך למעלה מ-50 שנה, הצוות שלנו עזר ליותר מ-3 מיליון אנשים ללמוד אנגלית בהצלחה. במשך כל אותם שנים התמקדנו בעתיד, תוך שימוש בטכניקות למידה ממוקדות עם חשיבה קדימה ותוך שילוב הטכנולוגיה העדכנית ביותר. אנו פועלים בישראל משנת 1999 ומציעים קורסי אנגלית למבוגרים ובני נוער וכן לחברות וארגונים באמצעות החטיבה העסקית שלנו.

בוול סטריט אנו משרתים חברות רב לאומיות ועסקים קטנים ובינוניים בישראל וברחבי העולם באמצעות רשת השותפים שלנו ב-30 מדינות. עסקים אלו בוחרים בנו מכיוון שהקורסים שלנו מבוססים על שיטה מוכחת, הם גמישים ביותר ויכולים להתאים בקלות לצרכי החברה שלכם.

שני גברים לוחצים ידיים

אם תלמד לפי השיטה שלנו, תצליח!

אנו מתמחים בלימוד אנגלית בלבד! 

אם תפעל לפי השיטה שלנו, תלמד אנגלית - זה פשוט כמו שזה נשמע. אנו מספקים לצוות שלך מערכות למידה מתקדמות, חומרי לימוד עשירים ומגוונים המבוססים אקדמית, תמיכה אישית ותוכניות לימוד המותאמות לסטנדרטים גלובליים. הם יקבלו את ההרגלים, הכילים והניסיון שהם צריכים כדי להצליח.

ידיעת אנגלית בתיאוריה והיכולת ליישם אותה בביטחון בשיחה יומיומית הם שני דברים שונים. באמצעות שיטת הלמידה המשולבת שלנו, הצוות שלך ילמד כיצד להשתמש באנגלית בביטחון בכל הפעילויות שלהם במקום העבודה: שיחות, משא ומתן, פגישות, שיחות ועידה, מצגות, מיילים ומצבים מקצועיים ועסקיים אחרים.

אישה מחייכת

המומחים של וולסטריט - תמיד איתך

המטרה שלנו היא לבנות את הביטחון העצמי והיכולת של הצוות שלך לתפקד באופן מקצועי בבמה העסקית הבינלאומית. היועצים החינוכיים הארגוניים שלנו יעזרו לך לבנות תוכנית ייחודית המותאמת לצרכים העסקיים הספציפיים של הארגון וילוו אותך מקרוב לאורך כל הקורס, יעקבו אחר התקדמות הצוות שלך ויבטיחו הגעה ליעדים שהצבת.

אישה מדברת עם גבר

מסלולי אנגלית לארגונים וחברות

המורים המיומנים ודוברי אנגלית שפת אם שלנו, ילמדו אותך ואת הצוות שלך אצלכם במשרד או בלייב אונליין במסגרת שיעורים קבוצתיים או שיעורים 1:1. מערכת הלימודים ניתנת בקלות להתאמה לאילוצי הזמן והזמינות שלכם והיא תאפשר לכם לרכוש מגוון של מיומנויות חיוניות לעסק, החל מהצגת מצגות ועד לכתיבת מיילים מקצועיים באנגלית. מגוון השירותים והקורסים שלנו כולל:

קורסי אנגלית עסקית (VIP או בקבוצה)

קורסים בהתאמה אישית שנועדו לשפר את רמת האנגלית ואת כישורי התקשורת הכוללים (הקשבה, כתיבה, הבנה, אוצר מילים, דיבור ועוד). הקורס יכול להתקיים במשרדך או אונליין.

סדנאות מקצועיות באנגלית

הסדנאות שלנו נועדו לספק את הכלים המעשיים הדרושים לתפקוד מקצועי, עם ביטחון באנגלית בבמה העסקית הבינלאומית. הסדנאות שלנו מכסות מגוון רחב של נושאים עסקיים מעשיים כמו מצגות, מיילים, שיחת חולין, משא ומתן ועוד. הסדנה יכולה להתקיים במשרד שלכם או בלייב אונליין.

קורס אנגלית עסקית אונליין

שפר את כישורי האנגלית שלך עם שיטה מוכחת ותוצאות מובטחות. מושלם עבור אנשים עסוקים כמוך והצוות שלך. קורס הדגל שלנו לאנגלית עסקית משלב לימוד עצמי עם שיעורים בלייב ללא הגבלה בכיתות קטנות עם מורים דוברי שפת אם (קורס אונליין עם שיעורים חיים). אנחנו כל כך בטוחים ביעילות של קורס הדגל שלנו שאנחנו מבטיחים את התוצאות - התקדמו והשגו את מטרות הלימוד או שכספכם יוחזר לכם - תעודת אחריות.

מבדק רמה

פיתחנו ואנו מיישמים את המבדק המדויק והמתקדם ביותר לאבחון רמת האנגלית. כחלק מתהליך אבחון הצרכים והערכה הראשונית שלנו, נבחן את העובדים שלך כדי לקבוע מהם צרכי השפה האמיתיים של כל עובד ועובד ונזהה את נקודת ההתחלה המדויקת להם.

קורס האנגלית העסקית אונליין של וולסטריט

מבדק רמה

שיקבע לאיזו מבין 20 רמות האנגלית שלנו העובדים בארגון מתאימים

בכיתה הומוגנית

למידה בקבוצה בה כל יתר התלמידים נמצאים בדיוק ברמה שלהם

כיתות קטנות

כיתות אונליין קטנות ואינטימיות - עד ארבעה תלמידים בשיעור

תכנית אישית

תוכנית התקדמות אישית על פי הרמה של העובדים והיעדים שהוצבו עבורם

מורים אישיים

יעניקו לעובדים שלכם ליווי פרסונלי לכל אורך הדרך

תעודת אחריות

לא הגעתם ליעד שהצבתם? כספכם יוחזר לכם!

תו תקן

היחידים בישראל עם תו תקן בינלאומי ISO 9001 לאיכות לימודי אנגלית

איש עם טאבלטמחשב

קורס האנגלית העסקית אונליין של וולסטריט

לקפיצת המדרגה שהארגון שלכם צריך